HAPPY

NEW

HABIT

Lag nyttårsforsett og treningsrutiner som varer i uker, måneder og hele veien til neste år!

Er nyttårsforsettet ditt å trene mer?

Det er den tiden på året igjen. Det ferske nyttårsforsettet vi satte oss begynner allerede å falme litt. Og det på tross av at vi lovet oss selv at i år, da skal jeg komme i gang med trening. 8 av 10 faller faktisk fra innen andre uken i februar - hvert år. Hva med å skrive om nyttårsforsettet?

 

Skriv om 
nyttårsforsettet ditt


pillow_down_new.jpg

Slik gjør du:

  1. Skriv ned din trigger
    En trigger hjelper deg å skape en vane. For eksempel å sette klar joggeskoene på morgenen eller lytte til din beste treningslåt hver gang du går ut.

  2. Skriv ned rutinen din
    Din rutine er ditt treningsprogram. Det kan vi hjelpe deg med! Skroll ned for noen gratis treningsprogram. Husk å ikke starte for hardt!

  3. Skriv ned din belønning
    Uten en belønning kommer du ikke til å skape en vane. Litt etter litt kommer endorfinene til å "kicke" inn, men i starten trenger du å belønne deg selv rett etter treningsøkten. Det kan for eksempel være en proteinbar, smoothie eller en sjokolade. Hva enn som gjør deg glad.

instructor_white_background.jpg

 

Slik får du nye vaner i løpet av 8 uker

Vil du starte 2022 med nye, sunne vaner? Dette er triksene som gjør at du får gode treningsvaner i løpet av 8 uker. Ellen Solhaug har jobbet som personlig trener i SATS siden 2004 og har hjulpet mange mennesker på vei til bedre form og nye vaner.

- Test et av våre treningsprogram under! Gjennomfører du 2 økter hver uke i de neste to månedene kan jeg garantere at du vil føle deg sterkere.

 

Programmet som får deg i gang

Skap en varig vane med små, viktige steg. Start med dette smarte programmet.

Kom igang

 

8 ukers treningsprogram for nybegynner

Vi har satt opp et treningsprogram for deg som gjerne vil komme igang - ett program som kombinerer egentrening med gruppetrening. Tren 2 ganger i uken i 8 uker og følg din egen utvikling.

Nybegynner

 

8 ukers treningsprogram helkropp

Fortsett med dette treningsprogrammet når du er klar for en motiverende utfordring. Tren 2 ganger i uken i 8 uker og følg din egen utvikling.

Helkropp

 

 

heart.jpg

Her har du litt inspirerende lesning

Happy new challenge

Delta og vinn 10 PT-klipp!

 

Trener du to ganger på et av våre sentre, hver uke i 8 uker er du med i trekningen av 10 klipp med personlig trening! Du finner utfordringen og mer informasjon i SATS-appen, under "Utfordringer" i toppmenyen.