Train

Your

Brain

Vi i SATS ønsker å rette et ekstra fokus på psykisk helse i oktober. Bla ned for å se hvordan vi vil motivere og hjelpe deg til å virkelig kjenne gleden over å bevege seg.

Del treningsgleden 10.-17. oktober

Fysisk aktivitet fremmer god helse, gir bedre humør og søvn, mer energi, og reduserer stress. Fysisk aktivitet kan også forebygge enkelte psykiske plager og kan i mange tilfeller brukes som en del av behandlingen. I oktober ønsker vi å la deg og dine venner få kjenne på gleden over å bevege seg. Kroppen øker produksjonen av endorfiner under trening, som faktisk gjør at du blir gladere til sinns ved å være i aktivitet. Fra 10.-17. oktober kan du ta med deg venner som ikke er SATS medlemmer, på trening! Vi gir de 1 uke gratis medlemskap slik at de også kan kjenne på treningsgleden. Man angrer aldri på en treningsøkt!

Bli motivert 

på kun 3 minutter

Start lyttingen og la deg bli motivert til fysisk aktivitet. Det er ikke så mye som skal til av bevegelse før kroppen vil takker deg.


Prøv gruppetrening

10.-24. oktober

Vi åpner opp gruppetrening for deg 10.-24. oktober! Gruppetrening er veldig motiverende, gøy og ikke minst effektivt. Vi har noe for alle, god trening!


Online Training

100 gratis timer

i hele oktober

Er det vanskelig å finne tid til å trene på et av våre sentre, eller ønsker du å trene hjemme? Vi har åpnet tilgangen til våre 100 mest populære timer i hele oktober! Tren når og hvor du vil.

Rent biologisk er det nesten umulig å ikke være glad etter endt treningsøkt!

Les om om coctailen av belønningsstoffer som hjernen bades i når du trener.

Les mer

Inspirerende medlemhistorier

Vi inspireres av våre medlemmer hver dag! Her finner du noen historier fra medlemmer som forteller hvordan treningen har påvirket dem.


Er du ikke medlem, men ønsker å bli det?

Hos oss kan du tilpasse medlemskapet slik du ønsker. Du velger selv om du kun vil trene egentrening eller om du ønsker å trene sammen med andre i gruppetreningstimer. Start ditt medlemskap her.