Spørsmål og svar

PRISJUSTERING

Fra når gjelder prisjusteringen av mitt medlemskap?

Prisjusteringen trer i kraft 1. januar 2020.

Hvorfor blir mitt medlemskap prisjustert?

Vi er opptatt av å gi deg som medlem det beste tilbudet innen trening. For å kunne opprettholde og videreutvikle vårt treningstilbud, vil vi fra og med 1. januar justere prisene for medlemmer som har en pris som avviker fra dagens listepris.

Er jeg fortsatt registrert med en rabattert bedriftsavtale?

I e-post om prisjustering ser du hvilken bedriftsavtale du er registrert under. Rabatten på ditt medlemskap er i samsvar med bedriftens avtale. Er du derimot registrert på en utløpt bedriftsavtale er du overført til et privat medlemskap.

Hvordan bytter eller endrer jeg mitt medlemskap til rabattert bedriftsavtale?

Benytt SATS kontaktskjema og oppgi hvilken bedriftsavtale du skal registreres under. Så snart du mottar en bekreftelse på gjennomført registrering, kan du via Mine sider, legge inn bedriftens avtalekode, som gir deg korrekt rabatt. Koden, bestående av 10 bokstaver, får du av din arbeidsgiver, og avtalen/rabatten gjelder fra den datoen du registrerer denne.

Vær oppmerksom på at en slik endring betyr at rabatt regnes av dagens listepris, ikke av den prisen du har i dag.

Jeg er overført til et privat medlemskap, men min bedrift ønsker bedriftsavtale med SATS.

Be daglig leder i din bedrift om å ta kontakt med SATS ved å fylle ut kontaktskjemaet på våre sider https://www.sats.no/bedrift/ og din arbeidsgiver vil bli kontaktet.

Jeg kjenner flere som betaler en lav pris som ikke har fått et varsel om endring?

Av tekniske årsaker gjennomfører vi prisjusteringer puljevis. Alle medlemmer som i dag betaler under dagens listepris vil bli prisjustert i forhold til denne.

ENDRE MITT MEDLEMSKAP

Hvordan endrer jeg mine tilganger?

Før du eventuelt velger å gjøre en endring på ditt medlemskap, sjekk gjerne hvilke tilganger du har og hva du betaler for disse på Mine sider, sammenlignet mot dagens listepriser. Disse finner du ved å være logget ut og velge Bli medlem. Du kan endre ditt medlemskap når som helst via Mine Sider. Nedgraderinger trer i kraft ved utgangen av påfølgende måned. Oppgraderinger vil tre i kraft umiddelbart.

Er det ulike bookingregler for medlemmer som betaler for tilgang til gruppetimer?

Medlemmer med tilgang til Norge (Norden) og/eller som betaler for konseptpakken, kan booke opptil 10 timer innenfor 10 dager. Alle andre kan booke 6 timer innenfor 7 dager. Du står fritt til å endre ditt medlemskap via Mine sider.

Jeg ser på «Mine sider» at mitt medlemskap har endret navn/tilganger, hvorfor det?

For noen medlemmer er enkelte tilganger oppjustert fordi det er gjort endringer i våre medlemskap:

Dagens tilgang
Oppgradert til

Enkelte medlemmer har et gammelt medlemskap med tilgang hverdager frem til kl 1600

Hele åpningstiden alle dager i uken

Tilgang til alle SATS-sentre i landet

Tilgang til alle SATS-sentre i hele landet og i tillegg alle våre sentre i Norden

Tilgang til to sentre i en region hvor dette valget ikke lenger er en del av våre medlemskap

Hele regionen

Betaler for tilgang til ett spesialkonsept

Alle konsepter (Build’n Burn, Prformance, HIYOGA)

 

Hvorfor står det en annen pris på profilen min enn jeg nå har fått beskjed om at jeg endres til?

Dersom du går inn på din medlemsprofil før prisjusteringen trer i kraft, er det din nåværende pris som synes på din profil. Først i det den nye prisen trer i kraft vil prisen endre seg på din profil. Datoen for dette står i e-posten vi sendte deg med varsel om prisjustering.

Dersom jeg nå gjør en endring på mitt medlemskap, vil jeg fortsatt få varslet prisjustering?

Endrer du ditt medlemskap i november/desember vil denne overstyre varslet prisjustering 1. januar. Nedgraderer du ditt medlemskap vil endringen tre i kraft ved utgangen av påfølgende måned, mens oppgraderinger, uansett når de gjøres, trer i kraft med umiddelbar virkning.

Jeg mottar i dag faktura per post med gebyr, har dere andre betalingskanaler?

Vi tilbyr gebyrfri AvtaleGiro, som du enkelt starter via din medlemsprofil på Mine sider

ENDRING I VÅR MEDLEMSSTRUKTUR

HVA BETYR DE ULIKE MEDLEMSKAPENE?

Navnsettingen av medlemskapene våre er på engelsk, og fremkommer både i e-posten du har fått tilsendt, og på samme måte på fakturaene du har mottatt fra august måned.

Dette betyr tilgangene:

  • Nordic: Tilgang til alle sentre i hele landet og Norden
  • Region: Tilgang alle sentre i regionen
  • Two club: To sentre i samme region
  • One club: Ett senter
  • Gym training: Tilgang til kun studiotrening, ikke gruppetrening eller spesialkonsepter
  • Group training: Tilgang til studiotrening og hele vårt gruppetreningstilbud, ikke spesialkonsepter
  • Group training and concepts: Tilgang til studiotrening, hele vårt gruppetreningstilbud, og alle våre spesialkonsepter (Build’n Burn, Prformance, HIYOGA og Immersive (S))
  • No binding: Du har valgt et medlemskap uten bindingstid. Hvis du opprinnelig har valgt et medlemskap med bindingstid, vil dette ikke fremkomme noe sted i selve navnet på medlemskapet
  • Daytime: Tilgang mandag til fredag frem til kl 1500. Det spesifiseres ikke i medlemskapsnavnet hvis du har tilgang til senterne i hele åpningstiden
  • Cash: Kontant 12 måneder
  • All-inclusive: Alle sentre i hele Norden inkludert deres tjenester og produkter (gruppetrening og spesialkonsepter), og også fri tilgang til Squash, Vannkanten (Bergen), Røa Bad (Oslo), HIYOGA Schultz gate (Oslo), Balance City (Stockholm), og spesialkonsepter som finnes i andre land (Martial Arts og Immersive Fitness (Sverige). Eneste unntak fra all-inclusive er Personlig Trener, og Diamond Exclusive ved SATS Nygårdsvej i Danmark, samt lokale tjenester som parkeringsavtale og leie matteplass (N).