Spørsmål og svar prisjustering

PRISJUSTERING

Fra når gjelder prisjusteringen av mitt medlemskap?

Prisjusteringen trer i kraft 1. mars 2019.

Hvorfor blir mitt medlemskap prisjustert?

Vi er opptatt av å gi deg som medlem det beste tilbudet innen trening. For å kunne opprettholde og videreutvikle vårt treningstilbud, vil vi fra og med 1. mars justere prisene for medlemmer som har en pris som avviker mye fra dagens listepris.

Fra når vil jeg bli fakturert ny pris?

Betaler du for ditt medlemskap på forskudd blir prisjusteringen på faktura med forfall 20.02 for mars, mens for deg som betaler for inneværende måned blir det på faktura med forfall 20.03.

ENDRE MITT MEDLEMSKAP

Hvordan kan jeg legge til eller fjerne tilganger i mitt medlemskap?

Du står fritt til å endre ditt medlemskap via Mine Sider. Nedgraderinger trer i kraft ved utgangen av påfølgende måned, mens oppgraderinger trer i kraft med umiddelbar virkning.

Jeg er student, hvordan får jeg studentrabatt?

Studenter under 31 år kan endre sitt medlemskap via Mine Sider. Dokumentasjon på studier må fremvises på senter eller sendes til kundeservice@sats.no.

Vær oppmerksom på at endring av rabatt betyr at denne regnes av listepris, ikke på den prisen du har i dag.

Min arbeidsgiver har avtale med SATS, hvordan blir jeg registrert med denne?

Be din arbeidsgiver om å få deres bedriftskode, send så denne til vår bedriftsavdeling som vil registrere deg med avtalen.

Vær oppmerksom på at endring av rabatt betyr at denne regnes av listepris, ikke på den prisen du har i dag.

Jeg fyller snart 67 år og ønsker å bli registrert med seniorrabatt, hvordan gjør jeg det?

Ta kontakt med ditt senter eller kundeservice for endring til Seniorrabatt.

Vær oppmerksom på at endring av rabatt betyr at denne regnes av listepris, ikke på den prisen du har i dag.

Hvorfor kan enkelte medlemmer booke flere timer og flere dager i forveien enn hva jeg kan?

Medlemmer med nordisk tilgang og/eller konseptpakken har 10 dagers booking. Du står fritt til å endre ditt medlemskap via Mine Sider

Jeg ser på «Mine sider» at mitt medlemskap har endret navn/tilganger, hvorfor det?

For noen medlemmer er enkelte tilganger oppjustert fordi det er gjort endringer i våre medlemskap:

Dagens tilgang
Oppgradert til

Enkelte medlemmer har et gammelt medlemskap med tilgang hverdager frem til kl 1600

Hele åpningstiden alle dager i uken

Tilgang til alle SATS-sentre i landet

Tilgang til alle SATS-sentre i hele landet og i tillegg alle våre sentre i Norden

Tilgang til to sentre i en region hvor dette valget ikke lenger er en del av våre medlemskap

Hele regionen

Betaler for tilgang til ett spesialkonsept

Alle konsepter (Build’n Burn, Prformance, HIYOGA)

 

Det står en annen pris på min profil enn det står i prisvarslet, hvorfor?

Før prisjusteringen trer i kraft er det din nåværende pris som synes på din profil. Først i det den nye prisen trer i kraft vil prisen endre seg. Datoen for dette står i e-posten vi sendte deg med varsel om prisjustering.

Dersom jeg nå gjør en endring på mitt medlemskap, vil jeg fortsatt få varslet prisjustering?

Endrer du ditt medlemskap før 1. mars vil denne overstyre varslet prisjustering.

Nedgraderer du ditt medlemskap vil endringen tre i kraft ved utgangen av påfølgende måned, mens oppgraderinger, uansett når de gjøres, trer i kraft med umiddelbar virkning.

ENDRING I VÅR MEDLEMSSTRUKTUR

Hva betyr de ulike medlemskapene?

Navnsettingen av medlemskapene våre er på engelsk, og fremkommer både i e-posten du har fått tilsendt, og på samme måte på fakturaene du mottar fra og med faktura for oktober måned.


Dette betyr tilgangene:
  • Nordic: Tilgang til alle sentre i hele landet og Norden
  • Region: Tilgang alle sentre i regionen
  • Two club: To sentre i samme region
  • One club: Ett senter
  • Gym training: Tilgang til kun studiotrening, ikke gruppetrening eller spesialkonsepter
  • Group training: Tilgang til studiotrening og hele vårt gruppetreningstilbud, ikke spesialkonsepter
  • Group training and concepts: Tilgang til studiotrening, hele vårt gruppetreningstilbud, og alle våre spesialkonsepter (Build’n Burn, Prformance, HIYOGA og Immersive (S))
  • No binding: Du har valgt et medlemskap uten bindingstid. Hvis du opprinnelig har valgt et medlemskap med bindingstid, vil dette ikke fremkomme noe sted i selve navnet på medlemskapet
  • Daytime: Tilgang mandag til fredag frem til kl 1500. Det spesifiseres ikke i medlemskapsnavnet hvis du har tilgang til senterne i hele åpningstiden
  • Cash: Kontant 12 måneder
  • All-inclusive: Alle sentre i hele Norden inkludert deres tjenester og produkter (gruppetrening og spesialkonsepter), og også fri tilgang til Squash, Vannkanten (Bergen), Røa Bad (Oslo), HIYOGA Schultz gate (Oslo), Balance City (Stockholm), og spesialkonsepter som finnes i andre land (Martial Arts og Immersive Fitness (Sverige). Eneste unntak fra all-inclusive er Personlig Trener, og Diamond Exclusive ved SATS Nygårdsvej i Danmark, samt lokale tjenester som parkeringsavtale og leie matteplass (N).
Får endringen i medlemsstrukturen følger for mitt medlemskap?

For de aller fleste medlemmer blir det ingen endring i tilganger – du beholder akkurat det samme medlemskapet som i dag.