AvtaleGiroen min er aktiv, men trekket går ikke igjennom?

Dersom AvtaleGiroen din er aktiv og du kan se at det ligger et trekk som ikke har gått gjennom, kan årsaken være et av følgende:

  • Du har satt for lav beløpsgrense på AvtaleGiroen. Gå inn på AvtaleGiroen i din nettbank og sjekk beløpsgrensen. Beløpsgrensen må være høyere enn beløpet som skal trekkes. Selv etter forfall er det mulig å heve beløpsgrensen og endre forfallsdato frem i tid for at trekket likevel skal gå gjennom. Påse at du også hever beløpsgrensen på selve avtalen, ikke bare det ene trekket som ligger til forfall.
  • Det er ikke dekning på kontoen.

Er du usikker på hvorfor trekket ikke har gått igjennom ved aktiv AvtaleGiro, ta kontakt med din bank.

Hvis du ikke mottar trekk på AvtaleGiroen, betyr dette at AvtaleGiroen ikke har blitt bekreftet til SATS, og vi anbefaler derfor at du tar kontakt med oss hvis du har mottatt faktura to måneder på rad etter å ha aktivert denne.

Besøksadresse hovedkontor

Nydalsveien 28

0484 Oslo

Kontaktskjema

Fyll inn kontaktskjemaet

Åpningstider

imagerw3ao.png TELEFON

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

Man-ons: 09:00-17:00
Tor-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000