Det står i min nettbank at AvtaleGiro er aktiv, men det kommer ingen trekk?

For at SATS skal kunne sende trekk til din AvtaleGiro må NETS/banken sende oss et varsel om at avtalen er startet.

Mottar vi ikke dette varslet i tide til fakturaen genereres, kan vi ikke sende deg et trekk og sender i stedet faktura per post, som alltid må betales.

Får du også neste måned en papirfaktura har SATS fortsatt ikke mottatt varsel om aktiv avtale og du må kontakte banken din for hjelp. Fra du bekrefter ønsket AvtaleGiro i din nettbank til SATS mottar varsel fra NETS/banken skal det normalt ta ca. tre (3) virkedager.

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

Man-fre: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt