Det står i min nettbank at AvtaleGiro er aktiv, men det kommer ingen trekk?

For at SATS skal kunne sende trekk til din AvtaleGiro må NETS/banken sende oss et varsel om at avtalen er startet.

Mottar vi ikke dette varslet i tide til fakturaen genereres, kan vi ikke sende deg et trekk og sender i stedet faktura per post, som alltid må betales.

Får du også neste måned en papirfaktura har SATS fortsatt ikke mottatt varsel om aktiv avtale og du må kontakte banken din for hjelp. Fra du bekrefter ønsket AvtaleGiro i din nettbank til SATS mottar varsel fra NETS/banken skal det normalt ta ca. tre (3) virkedager.

Hei! Trenger du hjelp er det enklest å komme i kontakt med oss på chat eller telefon.

Chat og telefon

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

imagerw3ao.png TELEFON

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000