Hvorfor er det et annet kontonummer i SMS-påminnelsen enn det jeg vanligvis betaler til?

For å kunne yte den servicen med å sende deg en påminnelse på SMS før det blir sendt ut et inkassovarsel, samarbeider vi med Lowell. Du betaler medlemsavgiften din til Lowell, men denne påminnelsen er gebyrfri.

Når du har betalt med betalingsinformasjonen du mottar på SMS, registreres den som mottatt hos SATS og du vil ikke motta et inkassovarsel senere. Betalingen må gjøres senest 5 dager fra du mottar SMS’en for at du skal unngå å motta et inkassovarsel med gebyr.

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

Man-fre: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt