Hvorfor har jeg mottatt brev om inkasso?

Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Lowell betyr det at vi verken har mottatt betaling på faktura/AvtaleGiro, etter å ha sendt deg SMS-purring (om du har ditt mobilnummer registrert hos oss), eller etter at Lowell har sendt deg et inkassovarsel.

Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du sjekke din kontaktinfo på din side under Mine innstillinger:

image7qiz8.png Mine innstillinger

Vi minner om at du ved adresseendring plikter iht. medlemskontrakten å informere oss om dette slik at vi kan sende deg faktura til riktig adresse.

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

Man-fre: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt