Jeg har mottatt en faktura med et større beløp enn forventet?

Når du mottar en faktura i posten, vil det være et fakturagebyr på 49 kroner. Stemmer da summen?

Dersom du fremdeles ikke får den til å stemme kan en av årsakene være;

  • Du har nylig åpnet frys av ditt medlemskap tidligere enn avtalt. Du vil da bli fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned på første mulige faktura/AvtaleGirotrekk, og beløpet vil være høyere enn normalt.
  • Du har nylig endret ditt medlemskap til en høyere medlemspris. Du vil da bli fakturert for det nye medlemskapet fra dagen det ble endret til ut kommende måned på første mulige faktura, og beløpet vil være høyrere enn normalt.
  • Du har nylig kjøpt en PT-pakke. Har du kjøpt en ny PT-pakke før du har betalt ned delbetalingene på forrige PT-pakke, vil du nå betale for to PT-pakker samtidig.
  • Hvis dette ikke stemmer, ta kontakt med vår kundeservice.

Besøksadresse hovedkontor

Nydalsveien 28

0484 Oslo

Kontaktskjema

Fyll inn kontaktskjemaet

Åpningstider

imagerw3ao.png TELEFON

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000