Jeg har opprettet AvtaleGiro, men får fremdeles faktura?

Det kan være to årsaker til dette:

  1. Faktura var allerede generert før AvtaleGiroen ble godkjent av banken din. Du vil i så fall motta trekk til denne fra og med neste måned.
  2. AvtaleGiroen er ikke godkjent av banken ennå.

Fakturaen må i begge tilfeller betales.

Dersom du også neste måned mottar faktura i posten, ta kontakt med vår kundeservice og vi vil sjekke om du har benyttet riktig konto- og KID-nummer for å opprette AvtaleGiroen. Dersom du har benyttet korrekt betalingsinformasjon må din bank hjelpe deg videre

Hei! Trenger du hjelp er det enklest å komme i kontakt med oss på chat eller telefon.

Chat og telefon

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

imagerw3ao.png TELEFON

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000