Hvordan kan jeg forlenge frysperioden på mitt medlemskap?

Ved behov for forlengelse av frysperioden, må ny elektronisk frysskjema med vedlagt dokumentasjon sendes oss innen utgangen av inneværende frysperiode.

Ettersom vi makulerer/sletter dokumentasjon som tidligere er sendt inn må ny dokumentasjon sendes.

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

Man-fre: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt