Jeg har søkt om frys, men ikke fått svar?

Vi mottar mange fryssøknader som fører til at behandlingstiden periodevis kan bli noe lengre. Vi tar uansett utgangspunkt i datoen henvendelsen er sendt for å legge inn frysperioden.

Dersom du har betalt en medlemsavgift for en periode vi senere legger inn frys for, vil du få denne kreditert. Ikke la være å betale en medlemsavgift før du har fått en bekreftelse fra oss om at fryseperioden er innvilget. Da vil du motta purring. Overskytende betaling kommer deg automatisk til gode i det medlemskapet gjenåpnes.

Hei! Trenger du hjelp er det enklest å komme i kontakt med oss på chat eller telefon.

Chat og telefon

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

imagerw3ao.png TELEFON

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000