Jeg har søkt om frys, men ikke fått svar?

Vi mottar mange fryssøknader som fører til at behandlingstiden periodevis kan bli noe lengre. Vi tar uansett utgangspunkt i datoen henvendelsen er sendt for å legge inn frysperioden.

Dersom du har betalt en medlemsavgift for en periode vi senere legger inn frys for, vil du få denne kreditert. Ikke la være å betale en medlemsavgift før du har fått en bekreftelse fra oss om at fryseperioden er innvilget. Da vil du motta purring. Overskytende betaling kommer deg automatisk til gode i det medlemskapet gjenåpnes.

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

Man-fre: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt