Mitt medlemskap

Informasjon om ditt medlemskap finner du under Mine innstillinger

image1vfh9.png Mine innstillinger

For å se hvilket medlemskap du har i dag, trykk på "Endre medlemskap". Øverst på denne siden vil du se informasjon om hvilket medlemskap du har i dag, under "DITT MEDLEMSKAP".

Du kan også endre medlemskapet ditt slik du vil ha det på denne siden. På Mine innstillinger kan du blant annet også endre din kontaktinformasjon, endre kommunikasjonsinnstillinger og søke om frys av medlemskap.

imagew4g09.pngEndre medlemskap

Her kan du bytte senter, legge til flere eller ta bort noen, legge til gruppetimer, treningskonsepter og alle andre medlemskapstjenester vi tilbyr.

Du kan lese om vilkår ved endring av medlemskap i dine medlemsvilkår.

Få mest ut av treningen i SATS!

Et All Inclusive-medlemskap gir deg tilgang til:

imagefyyjs.png Alle våre treningssentre i Norden

image09mzi.png Gruppetrening og Online Training (med 10 dager forhåndsbooking av gruppetimer!)

image854l.png Unike treningskonsepter

imagexm20r.png Squash

image1lt4.png SATS Røa Bad og Vannkanten

imagey9qfa.pngMiniSATS (barnepass)

 HiYoga Schultz gate og HiYoga in Club

Matteplass (HiYoga Schultz gate), parkering eller andre tjenester som PT, Boot Camp eller fysioterapi er ikke inkludert i All inclusive-medlemskapet, men kan kjøpes ved siden av.

Slik får du medlemskapet

Medlemskapet får ved å legge til produkter på Bli medlem-siden, eller på Endre medlemskap
Mine sider, til du når maksprisen. Når maksprisen nås, vil det automatisk bli lagt inn et
All inclusive-medlemskap til kr. 999,- (med binding) / kr. 1099,- (uten binding).

Husk at du også kan endre medlemskapet ditt underveis og tilpasse medlemskapet slik du ønsker!

 

Våre rabattavtaler

Vi tilbyr rabatter til ulike aldersgrupper, ved bedriftsavtale, hvis man er student eller skal ha et vennemedlemskap. 

  • Barn mellom 11-14 år: 50% rabatt. Les mer om Together-medlemskap
  • Studenter (frem til og med 31 år) og ungdom mellom 15-18 år: 20% rabatt.
  • Senior fra fylte 67 år eller personer med honnørkort: 20 % rabatt.
  • Bedriftsrabatter. Rabatten varierer fra bedrift til bedrift. Se intern informasjon i bedriften din for å få bedriftens unike bedriftskode som du selv legger inn på via Mine innstillinger. Les mer om bedriftsavtaler.
    imageb8lcq.pngMine innstillinger
  • Offshore-rabatt: Ved dokumentert reisevirksomhet mer enn 120 døgn per år i forbindelse med jobb; Offshore rabatt på 30%.
  • Vennerabatt: SATS-ansatte kan gi bort to vennemedlemskap. Vennerabatten er 50%, og for å kunne benytte deg av denne rabatten må du kjenne noen som jobber i SATS som har et vennemedlemskap til gode. En tilleggsavtale må signeres for å få dette medlemskapet.
  • Ledsagere: Er du ledsager og skal trene med den du er ledsager eller verge for, må du ha et medlemskap i SATS. For ledsagere tilbyr vi 30% rabatt mot at medlemmet kan fremvise et ledsagerbevis fra kommune/organisasjon.

Legge til bedriftsrabatt

For å legge til bedriftsrabatt i ditt medlemskap må du få en kode av firmaet du jobber i. Hver bedriftsavtale har en unik kode.

Gå til Mine innstillinger og velg "Legg til bedriftsrabatt" for å legge til rabatten:

image6aga.png Mine innstillinger

Avtalekoden har 10 bokstaver og er uten tall (koden er ikke eks. 100p12345 eller 200p12345, som er bedriftens medlemsnummer). Vår resepsjon eller kundeservice har ikke tilgang til bedriftens unike rabattkode, og du må derfor se intern informasjon i bedriften du jobber i eller ta kontakt med kontaktpersonen i din bedrift hvis du mangler kode.

 

Vi mottar mange bestillinger på endring av medlemskap. De fleste går igjennom  automatisk, men noen må vi gjøre manuelt. Dette vil i fremtiden bli helt automatisert, men i mellomtiden legger vi det inn for deg.

Vi tar utgangspunkt i datoen bestillingen er sendt oss. Går du imidlertid opp i pris, legges ny pris inn fra datoen bestillingen blir behandlet.

Dersom du mangler en tilgang anbefaler vi at du tar kontakt på chatten eller ringer oss etter at bestillingen er gjennomført, slik at vi får lagt til tilgangen for deg med en gang.

Nei, du får ingen ny bindingstid ved å endre medlemskapet så lenge du er utenfor binding. Har du allerede bindingstid, beholder du samme bindingstid som du allerede har.

Ved nedgraderinger gjelder samme vilkår som for oppsigelse. Dette betyr at nedgraderinger vil tre i kraft først etter kommende månedsskifte.

Eksempel: Du sender bestilling på å nedgradere fra Regions-tilgang til kun ett senter i januar. Medlemskapet vil da nedgraderes fra 1. mars.

Dersom du ønsker å legge til tilganger, vil medlemskapet oppdateres fra når bestillingen behandles.

Se også dine medlemsvilkår i SATS:

image7jb3e.png Generelle medlemsvilkår

Har du betalt med betalingsinformasjon som står på faktura eller betalt automatisk på AvtaleGiro, kan du hente ut fakturagrunnlag her:

 Mine innstillinger imageh0bvn5.png "Mine betalinger"

Det er for øyeblikket dessverre ikke mulig å hente ut betalingskvitteringer for betalinger gjort kontant på senteret eller som er betalt via Lowell. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice dersom det er kvitteringer du mangler og som vi må sende deg manuelt.

Har du mistet eller skadet ditt medlemskort må du henvende deg til nærmeste SATS senter. Her vil du få utstedt et nytt kort, og koster kr. 50,-.

Husk at du kan bruke QR-koden i SATS appen som ditt digitale medlemskort. Les mer om dette her:

imagej23tf.png QR-kode - Ditt digitale medlemskort

image45z4m.png Digitalt medlemskort

Ditt digitale medlemskort finner du på din profilside i SATS-appen (anbefales!) som en QR-kode.

Bruksområde og vilkår

Du kan bruke det digitale medlemskortet for innsjekk på sentrene og i bookingkioskene.

Vær oppmersom på at QR-koden ikke skal deles med andre, og at ved misbruk av denne vil ditt medlemskap kunne bli sperret. Se også dine generelle medlemsvilkår for mer informasjon:

imagegg8i9.png Generelle medlemsvilkår

Medlemskortet og QR-koden din er personlig og kan ikke benyttes av andre. Benyttes medlemskortet eller QR-koden av andre enn eier av medlemskapet, vil medlemskapet bli sperret.

imagegg8i9.png Generelle medlemsvilkår

 

Dersom du har fått et varsel om at vennemedlemskapet ditt vil utløpe eller har utløpt, må du ta kontakt med din SATS-venn. Jobber ikke vennen din i SATS lenger, vil du ikke kunne benytte deg av vennerabatten. Husk at du kan endre ditt medlemskap under Mine innstillinger.

imagegfi98.png Endre medlemskap

Dersom du har fått et varsel om at din studentdokumentasjon vil utløpe eller har utløpt, må du ta kontakt med ditt senter eller kundeservice for å fremvise ny dokumentasjon. Dersom du ikke lenger er student vil medlemsavgiften endres til ordinær pris. Hvis du er begynt å jobbe et sted som har en bedriftsavtale med oss, kan du fremvise/sende oss dokumentasjon på eventuell bedriftsavtale.

Vær oppmerksom på at du kan fornye din studentrabatt frem til du fyller 31 år. Ved fylte 31 år vil ditt medlemskap bli endret til Privat og justert i henhold til våre listepriser.

Du kan eventuelt endre ditt medlemskap under Mine innstillinger.

imagenx33m.png Endre medlemskap

Når barnet ditt fyller 15 år vil du motta et varsel per e-post om at medlemskapet vil endres til et studentmedlemskap, som har 20% rabatt.

Dersom du ønsker å gjøre endringer i ditt barns tilganger gjøres dette via barnets web- eller app-profil.

Les mer om Together-medlemskap

Våre treningssentre er forbeholdt våre medlemmer. Dersom du ønsker å ta med deg en venn på trening som ikke er medlem, har vennen din anledning til å betale drop-in i resepsjonen. Velger vennen din å bli medlem innen 30 dager etter betalt drop in vil beløpet tilbakebetales mot kvittering.

Bindingstiden er oppgitt i medlemskontrakten som du fikk ved innmelding hos oss. Dersom du har fryst medlemskapet en periode, vil bindingstiden forlenges med like mange dager som medlemskapet var fryst. Er du fremdeles usikker på når bindingstiden utløper kan du ta kontakt med vår kundeservice via vårt kontaktskjema.

Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras eller benyttes av andre.

Ja, du har to alternativer:

  1. Oppgradere ditt medlemskap til nordisk tilgang. Dette vil gi tilgang til Norge, Sverige, Danmark og Finland. Du kan oppgradere medlemskapet ditt på Mine innstillinger.
     Endre medlemskap
  2. Melde deg inn i et senter i Sverige, Danmark eller Finland, og be de informere SATS kundeservice i Norge når det er gjort slik at vi får avsluttet medlemskapet i Norge. Du vil betale på ditt norske medlemskap ut påfølgende måned, men da ikke betale for samme periode i Sverige/Danmark/Finland selv om medlemskapet starter umiddelbart fra du kontakter ditt nye senter. Sørg for at du får en bekreftelse på at ditt norske medlemskap er avsluttet.

imageykiaf.png SATS vilkår og regler

Der vil du finne våre generelle medlemsvilkår, våre sikkerhets- og trivselsregler, bookingregler, frysvilkår, vilkår for personlig trening, betingelser og vilkår for appen, vilkår for "verv en venn" og informasjon om angrerett.

Du kan verve en venn og se dine premier ved å:

Husk å se våre vilkår for å verve en venn:

imageordee.png Vilkår verv en venn

Dette kan du bruke verv en venn gavekortet på:

  • Alt du kan kjøpe i shoppen (klær, drikke, mat, PT)
  • Ikke medlemsavgift eller andre avgifter tilknyttet medlemskapet
  • Gavekortet er gyldig i tre (3) måneder fra aktiveringsdato

Gavekortet du får i forbindelse med verv en venn er gyldig i tre (3) måneder fra aktiveringsdato.

  • Gavekortet aktiveres 14 dager etter at vennen din har meldt seg inn, med mindre vennen din har vært medlem hos SATS innen de siste tre månedene.
  • Du får kun ett gavekort per venn du verver.
  • Du kan motta totalt 12 gavekort per år, regnet fra datoen når den første vervede vennen blir medlem.

Se også våre vilkår for verv en venn:

image4ogch.png Vilkår for verv en venn

Har du ikke mottatt vervepremie ennå, kan dette være årsaken:

  • Gavekortet ditt vil først være gyldig etter 14 dager fra datoen vennen din er blitt medlem.
  • Vennen din kan ikke ha vært medlem hos SATS de siste tre månedene.
  • Du får ikke gavekort hvis vennen din har meldt seg inn med et medlemskap uten binding.
  • Du kan motta opp til 12 gavekort per år, regnet fra datoen når den første vervede vennen blir medlem.

Se også våre vilkår for verv en venn:

imagedwshi.png Vilkår for verv en venn

Her finner du din treningsdagbok:

image47ji.png Treningsdagbok

Du finner også din treningslogg i vår SATS-app.

Når du registrerer deg på senteret ved å skanne ditt medlemskort, vil dette automatisk registreres som en treningsøkt i treningsstatistikken din. Hvis du deltar på en gruppetime innen 45 minutter etter at du har sjekket inn på senteret, vil økten kun registreres som en gruppetime i din statistikk.

Du kan også legge til egne treningsøkter med info om hva du trente, slik at du enkelt holder oversikt over aktivitetene dine.

Som medlem kan du søke om å fryse medlemskapet under særskilte omstendigheter
(se vilkår for frys). For å søke om frys må du fylle ut frysskjemaet og legge ved gyldig dokumentasjon for den aktuelle perioden.

imagei8icd.png Frysskjema

imagei8icd.png Freeze application form and freeze terms

Medlemskapet kan åpnes ved at du tar direkte kontakt med det senteret du trener på.

imagebcjv9.png Finn treningssenter

Vær oppmerksom på at betalingen da løper fra den dagen du åpner opp medlemskapet.

Dette kan du gjøre via vårt kontaktskjema.

Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!

For å re-aktivere medlemskapet og kansellere din oppsigelse, kan du bruke lenken under eller ringe oss på telefon 23307000.

Re-aktiver medlemskap

Du kan re-aktivere medlemskapet ditt inntil 30 dager etter oppsigelsesdatoen din for at medlemskapet skal fortsette. Du vil da kunne fortsette med et av våre gjeldende medlemskapstyper uten å betale innmeldingsavgift eller få ny bindingstid. 

Hvis du senere ønsker å avslutte medlemskapet gjøres dette via Mine innstillinger og ny oppsigelsestid vil gjelde.

Er det mer enn 30 dager siden du avsluttet medlemskapet, kan du starte et nytt medlemskap via lenken under eller ringe oss på 23307000:

imageq35g.png Bli medlem

 

Alle våre SATS-sentre i Norge er dessverre midlertidig stengt, og vår kapasitet til å besvare spørsmål er som følge av dette ekstremt begrenset. For kritiske henvendelser ber vi deg ta kontakt via vårt kontaktskjema. Vi beklager på det sterkeste at vi nå har lang responstid, men håper du har forståelse for dette gitt den vanskelige situasjonen vi nå alle er oppe i. Når vi åpner vil vi ha kapasitet til å hjelpe deg på en bedre måte. ❤

E-post

Vi har lang responstid nå og har derfor lagt ut svar på de mest stilte spørsmålene på www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER
CHAT OG TELEFON

Stengt t.o.m. 13. april

image25ccj.png CHAT STENGT

Chat med oss

ÅPNINGSTIDER

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

imagerw3ao.png TELEFON STENGT

ÅPNINGSTIDER

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000