Mitt medlemskap

imagew4g09.pngEndre medlemskap

Her kan du bytte senter, legge til flere eller ta bort noen, legge til gruppetimer, treningskonsepter og alle andre medlemskapstjenester vi tilbyr.

Vær oppmerksom på at du ved endring av medlemskap vil få nye medlemsvilkår, herunder også nye frysvilkår.

imageasglh.pngLegg til konsepter uten å endre hele medlemskapet

Her kan du legge til treningskonsepter uten å endre hele medlemskapet.

Våre rabattavtaler

Vi tilbyr rabatter til ulike aldersgrupper, ved bedriftsavtale, hvis man er student eller skal ha et vennemedlemskap. Alle rabatter gjelder ned til enhver tid gjeldende minstepriser.

  • Barn mellom 12-14 år: 50% rabatt. Les mer om Together-medlemskap
  • Studenter (frem til og med 30 år) og ungdom mellom 15-18 år: 20% rabatt.
  • Senior fra fylte 67 år eller personer med honnørkort: 20 % rabatt.
  • Bedriftsrabatter. Rabatten varierer fra bedrift til bedrift. Se intern informasjon i bedriften din for å få bedriftens unike bedriftskode som du selv legger inn på via Mine innstillinger. Les mer om bedriftsavtaler.
    imageb8lcq.pngMine innstillinger
  • Offshore-rabatt: Ved dokumentert reisevirksomhet mer enn 120 døgn per år i forbindelse med jobb; Offshore rabatt på 30%.
  • Vennerabatt: SATS-ansatte kan gi bort to vennemedlemskap til kr. 349,-. For å kunne benytte deg av denne rabatten må du kjenne noen som jobber i SATS som har et vennemedlemskap til gode. En tilleggsavtale må signeres for å få denne rabatten.
  • Ledsagere: Er du ledsager og skal trene med den du er ledsager for, må du ha et medlemskap i SATS. Til ledsagere tilbyr vi 30% rabatt mot framvisning av ledsagerbevis fra kommune/organisasjon, og ledsager må trene sammen med medlemmet man er ledsager for.

Legge til bedriftsrabatt

For å legge til bedriftsrabatt i ditt medlemskap må du få en kode av firmaet du jobber i. Hver bedriftsavtale har en unik kode.

Gå til Mine innstillinger og velg "Legg til bedriftsrabatt" for å legge til rabatten:

image6aga.png Mine innstillinger

Avtalekoden har 10 bokstaver og er uten tall (koden er ikke eks. 100p12345 eller 200p12345, som er bedriftens medlemsnummer). Vår resepsjon eller kundeservice har ikke tilgang til bedriftens unike rabattkode, og du må derfor se intern informasjon i bedriften du jobber i eller ta kontakt med kontaktpersonen i din bedrift hvis du mangler kode.

Vi mottar mange bestillinger på endring av medlemskap. De fleste går igjennom automatisk, men noen må vi gjøre manuelt. Dette vil i fremtiden bli helt automatisert, men i mellomtiden legger vi det inn for deg.

Vi tar utgangspunkt i datoen bestillingen er sendt oss. Går du imidlertid opp i pris, legges ny pris inn fra datoen bestillingen blir behandlet.

Dersom du mangler en tilgang anbefaler vi at du ringer oss etter at bestillingen er gjennomført, slik at vi får lagt til tilgangen for deg med en gang. For nedgradering eller endring fra gammel til ny struktur, vent på svar.

Nei, du får ingen ny bindingstid ved å endre medlemskapet så lenge du er utenfor binding. Har du allerede bindingstid, beholder du samme bindingstid som du allerede har.

Ved nedgraderinger gjelder samme vilkår som for oppsigelse. Dette betyr at nedgraderinger vil tre i kraft først etter kommende månedsskifte.

Eksempel: Du sender bestilling på å nedgradere fra City-tilgang til kun ett senter i januar. Medlemskapet vil da nedgraderes fra 1. mars.

Dersom du ønsker å legge til tilganger, vil medlemskapet oppdateres fra når bestillingen behandles.

Se også dine medlemsvilkår i SATS:

image7jb3e.png Generelle medlemsvilkår

Vi har hatt flere medlemstyper opp igjennom årene. Medlemstypene som listes opp under tilbys ikke lengre, men de som har bevart medlemskapet beholder dette inntil det eventuelt endres.

GAMLE SATS MEDLEMSKAP:

  • Bronze
    Gir tilgang til ett valgt SATS senter, hele åpningstiden, med gruppetimer, barnepass, og konseptet «Prformance».
  • Silver
    Gir tilgang til alle SATS sentre i én by/region, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • Gold
    Gir tilgang til alle SATS sentre i Norge, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance»
  • Platinum
    Gir tilgang til alle SATS sentre i Norden, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance». Platinum kan booke inntil 10 gruppetimer 10 dager i forveien.
  • Daytime månedlig
    Gir tilgang til ett valgt SATS senter hverdager fra og med åpning, siste innsjekk kl. 16:00, hele åpningstiden lørdag og søndag, gruppetimer (ikke Online Training), barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Limited
    Gir tilgang til ett valgt SATS senter hverdager fra og med åpning, siste innsjekk kl. 16:00, gruppetimer (ikke Online Training), barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Limited Dayweek
    Gir tilgang til to valgte SATS sentre hverdager fra og med åpning, siste innsjekk kl. 16:00, hele åpningstiden lørdag og søndag, gruppetimer (ikke Online Training), barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Club Single
    Gir tilgang til ett valgt SATS senter, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Club Double
    Gir tilgang til to valgte SATS sentre, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Club City
    Gir tilgang til alle SATS sentre i én by, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Club Country
    Gir tilgang til alle SATS sentre i Norge, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATS Club Nordic/SATS Nordic+
    Gir tilgang til alle SATS sentre i Norden, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance». SATS Nordic+ kan også fryses i inntil én (1) måned per år uten dokumentasjon. Frysskjema må fremdeles sendes til SATS før fryseperioden skal startes.

GAMLE ELIXIA MEDLEMSKAP:

  • ELIXIA Gym Only
    Tilgang til ett valgt ELIXIA senter på hverdager før klokken 15:00, kun studio.
  • ELIXIA Single
    Tilgang til ett valgt ELIXIA senter, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • ELIXIA Region
    Tilgang til alle ELIXIA sentre i en region, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • ELIXIA Country
    Tilgang til alle ELIXIA sentre i Norge, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».  Dette medlemskapet kan fryses i inntil 4 måneder per år uten dokumentasjon mot et gebyr på kr 99/mnd (bedriftsmedlemskap kan fryse uten gebyr). Frysskjema må fremdeles sendes til SATS før fryseperioden skal startes.
  • ELIXIA Nordic
    Tilgang til alle ELIXIA sentre i Norden, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance». I Sverige har de opprinnelige ELIXIA-sentrene byttet navn til SATS, men du har tilgang til SATS Tuletorget (Sundbyberg), SATS Sveavägen, SATS Masthugget, SATS Torslanda og SATS Askim.
    Dette medlemskapet kan fryses i inntil 4 måneder per år uten dokumentasjon. Frysskjema må fremdeles sendes til SATS før fryseperioden skal startes.

NB! For tilgang til SATS Røa Bad kreves eget medlemskap.

GAMLE SATSELIXIA MEDLEMSKAP:

  • Daytime
    Tilgang til ett valgt SATS eller ELIXIA senter, kun hverdager før klokken 15:00, gruppetimer, barnepass, og konseptet «Prformance».
  • Fitness Only
    Gir tilgang til ett valgt SATS eller ELIXIA senter, kun hverdager før klokken 15:00 og barnepass.
  • Club/Corporate Club
    Tilgang til ett valgt SATS eller ELIXIA senter, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • City/Corporate City
    Tilgang til alle SATS og ELIXIA sentre i én by/region, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • Priority/Corporate Priority
    Gir tilgang til alle SATS og ELIXIA sentre i Norden, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance». Du kan booke inntil 10 gruppetimer inntil 10 dager i forkant.
  • Nordic All In
    Gir tilgang til alle SATS og ELIXIA sentre i Norden, hele åpningstiden, gruppetimer, barnepass og konseptet «Prformance».
  • SATSELIXIA Friend
    Gir tilgang til alle SATS sentre i Norge, hele åpningstiden og gruppetimer.
  • SATS Friend
    Gir tilgang til alle SATS sentre i en region, hele åpningstiden og gruppetimer.

NB! For tilgang til SATS Røa Bad kreves eget medlemskap.

Har du betalt med betalingsinformasjon som står på faktura eller betalt automatisk på AvtaleGiro, kan du hente ut fakturagrunnlag her:

 Mine innstillinger imageh0bvn5.png "Mine betalinger"

Det er for øyeblikket dessverre ikke mulig å hente ut betalingskvitteringer for betalinger gjort kontant på senteret eller som er betalt via Lowell. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice dersom det er kvitteringer du mangler og som vi må sende deg manuelt.

Har du mistet eller skadet ditt medlemskort må du henvende deg til nærmeste SATS senter. Her vil du få utstedt et nytt kort, og koster kr. 50,-.

Din personlige QR-kode

Din personlige QR-kode finner du på Mine innstillinger, og på din profilside i SATS appen.

Trykk på linken under for å komme til din QR kode via nettsiden:

image35m26.png QR-Kode

Bruksområde og vilkår

QR-koden kan brukes som et medlemskort, og er for øyeblikket kun tilgjengelig på enkelte sentre. 

Vær oppmersom på at QR-koden ikke skal deles med andre, og at ved misbruk av denne vil ditt medlemskap kunne bli sperret. Se også dine generelle medlemsvilkår for mer informasjon:

imagegg8i9.png Generelle medlemsvilkår

Medlemskortet og QR-koden din er personlig og kan ikke benyttes av andre. Benyttes medlemskortet eller QR-koden av andre enn eier av medlemskapet, vil medlemskapet bli sperret.

Se også dine generelle medlemsvilkår for mer informasjon:

imagegg8i9.png Generelle medlemsvilkår

Dersom du har fått et varsel om at vennemedlemskapet ditt vil utløpe eller har utløpt, må du ta kontakt med din SATS-venn. Jobber ikke vennen din i SATS lenger, vil du ikke kunne benytte deg av vennerabatten. Husk at du kan endre ditt medlemskap under Mine innstillinger.

imagegfi98.png Endre medlemskap

Dersom du har fått et varsel om at din studentdokumentasjon vil utløpe eller har utløpt, må du ta kontakt med ditt senter eller kundeservice for å fremvise ny dokumentasjon. Dersom du ikke lenger er student vil medlemsavgiften endres til ordinær pris. Hvis du er begynt å jobbe et sted som har en bedriftsavtale med oss, kan du fremvise/sende oss dokumentasjon på eventuell bedriftsavtale.

Du kan eventuelt endre ditt medlemskap under Mine innstillinger.

imagenx33m.png Endre medlemskap

Når barnet ditt fyller 15 år vil du motta et varsel per e-post om at medlemskapet vil endres til et studentmedlemskap, som har 20% rabatt.

Du vil selv kunne endre medlemskapet til barnet ditt på vår hjemmeside eller app, da via barnets profil, til et medlemskap som er tilpasset barnet sitt bruk, ellers vil SATS endre medlemskapet automatisk ut i fra barnet ditt sin nåværende aktivitetslogg.

Les mer om Together-medlemskap

Våre treningssentre er forbeholdt våre medlemmer. Dersom du ønsker å ta med deg en venn på trening som ikke er medlem, har vennen din anledning til å betale drop-in i resepsjonen. Velger vennen din å bli medlem innen 30 dager etter betalt drop in vil beløpet tilbakebetales mot kvittering.

Bindingstiden er oppgitt i medlemskontrakten som du fikk ved innmelding hos oss. Dersom du har fryst medlemskapet en periode, vil bindingstiden forlenges med like mange dager som medlemskapet var fryst. Er du fremdeles usikker på når bindingstiden utløper kan du ta kontakt med vår kundeservice via vårt kontaktskjema.

Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras eller benyttes av andre.

Ja, du har to alternativer:

  1. Oppgradere ditt medlemskap til nordisk tilgang. Dette vil gi tilgang til Norge, Sverige, Danmark og Finland. Du kan oppgradere medlemskapet ditt på Mine innstillinger.
     Endre medlemskap
  2. Melde deg inn i et senter i Sverige, Danmark eller Finland, og be de informere SATS kundeservice i Norge når det er gjort slik at vi får avsluttet medlemskapet i Norge. Du vil betale på ditt norske medlemskap ut påfølgende måned, men da ikke betale for samme periode i Sverige/Danmark/Finland selv om medlemskapet starter umiddelbart fra du kontakter ditt nye senter. Sørg for at du får en bekreftelse på at ditt norske medlemskap er avsluttet.

imageykiaf.png SATS vilkår og regler

Der vil du finne våre generelle medlemsvilkår, våre sikkerhets- og trivselsregler, bookingregler, frysvilkår, vilkår for personlig trening, betingelser og vilkår for appen, vilkår for "verv en venn" og informasjon om angrerett.

Du kan verve en venn og se dine premier ved å:

Husk å se våre vilkår for å verve en venn:

imageordee.png Vilkår verv en venn

Dette kan du bruke verv en venn gavekortet på:

  • Alt du kan kjøpe i shoppen (klær, drikke, mat, PT)
  • Ikke medlemsavgift eller andre avgifter tilknyttet medlemskapet
  • Gavekortet er gyldig i tre (3) måneder fra aktiveringsdato

Gavekortet du får i forbindelse med verv en venn er gyldig i tre (3) måneder fra aktiveringsdato.

  • Gavekortet aktiveres 14 dager etter at vennen din har meldt seg inn, med mindre vennen din har vært medlem hos SATS innen de siste tre månedene.
  • Du får kun ett gavekort per venn du verver.
  • Du kan motta totalt 12 gavekort per år, regnet fra datoen når den første vervede vennen blir medlem.

Se også våre vilkår for verv en venn:

image4ogch.png Vilkår for verv en venn

Har du ikke mottatt vervepremie ennå, kan dette være årsaken:

  • Gavekortet ditt vil først være gyldig etter 14 dager fra datoen vennen din er blitt medlem.
  • Vennen din kan ikke ha vært medlem hos SATS de siste tre månedene.
  • Du får ikke gavekort hvis vennen din har meldt seg inn med et medlemskap uten binding.
  • Du kan motta opp til 12 gavekort per år, regnet fra datoen når den første vervede vennen blir medlem.

Se også våre vilkår for verv en venn:

imagedwshi.png Vilkår for verv en venn

Her finner du din treningsdagbok:

image47ji.png Treningsdagbok

Du finner også din treningslogg i vår SATS-app.

Når du registrerer deg på senteret ved å skanne ditt medlemskort, vil dette automatisk registreres som en treningsøkt i treningsstatistikken din. Hvis du deltar på en gruppetime innen 45 minutter etter at du har sjekket inn på senteret, vil økten kun registreres som en gruppetime i din statistikk.

Du kan også legge til egne treningsøkter med info om hva du trente, slik at du enkelt holder oversikt over aktivitetene dine.

Her finner du bestillingsskjema for endring av ditt medlemskap som tidligere FitnessXpress-medlem (gjelder kun FitnessXpress-medlemmer overført til SATS Hasle og SATS Fagerborg 1. april 2019):

imagemq24j.pngBestill endring


NB! Du kan kun bytte ut enten hjemmesenter eller senter 2. Ved ønske om å bytte ut begge oppdaterer du ditt medlemskap under Mine innstillinger:

imagek2yof.png Endre medlemskap

Prisene vil komme i tillegg til allerede varslet prisjustering 1. oktober.

Ønsker du å bli registrert med senior- (67 år+), student- eller bedriftsrabatt, oppdaterer du ditt medlemskap i samme linken som ved endring av hjemsenter.

Du kan registrere din oppsigelse ved å:

  • Bruke vårt kontaktskjema på vår kundeserviceside og velge kategorien "Avslutte medlemskap"
  • Eller ringe 23307000 og velge tastevalget for oppsigelse

Du vil motta en bekreftelse på din oppsigelse per e-post når denne er registrert. Mottar du ikke en bekreftelse innen 14 dager etter at din oppsigelse er levert, må du ta kontakt med SATS.

Stoppdato kan tidligst være ut oppsigelsestiden (ut kommende måned). Har du bindingstid, kan medlemskapet først stoppes når denne utløper.

Besøksadresse hovedkontor

Nydalsveien 28

0484 Oslo

Kontaktskjema

Fyll inn kontaktskjemaet

Åpningstider

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER

1. mai: Stengt
17.mai: Stengt
30.mai: Stengt

imagehg93.png TELEFON

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

image25ccj.png CHAT

Man-ons: 09:00-17:00
Tor-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon 23307000