Jeg har bestilt endring av mitt medlemskap, men det har ikke blitt endret ennå?

Vi mottar mange bestillinger på endring av medlemskap. De fleste går igjennom  automatisk, men noen må vi gjøre manuelt. Dette vil i fremtiden bli helt automatisert, men i mellomtiden legger vi det inn for deg.

Vi tar utgangspunkt i datoen bestillingen er sendt oss. Går du imidlertid opp i pris, legges ny pris inn fra datoen bestillingen blir behandlet.

Dersom du mangler en tilgang anbefaler vi at du tar kontakt på chatten eller ringer oss etter at bestillingen er gjennomført, slik at vi får lagt til tilgangen for deg med en gang.

Alle SATS-sentrene i Norge er fortsatt stengt. 💙 Tren med oss i stua di! Logg deg inn på Online Training og våre live-klasser her https://www.sats.no/

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat eller telefon. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid 💙                    Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

image25ccj.png CHAT 

Chat med oss

imagerw3ao.png TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt
1.juni
Stengt