Jeg har bestilt endring av mitt medlemskap, men det har ikke blitt endret ennå?

Vi mottar mange bestillinger på endring av medlemskap. De fleste går igjennom  automatisk, men noen må vi gjøre manuelt. Dette vil i fremtiden bli helt automatisert, men i mellomtiden legger vi det inn for deg.

Vi tar utgangspunkt i datoen bestillingen er sendt oss. Går du imidlertid opp i pris, legges ny pris inn fra datoen bestillingen blir behandlet.

Dersom du mangler en tilgang anbefaler vi at du tar kontakt på chatten eller ringer oss etter at bestillingen er gjennomført, slik at vi får lagt til tilgangen for deg med en gang.

Hei! Trenger du hjelp er det enklest å komme i kontakt med oss på chat eller telefon.

Chat og telefon

image25ccj.png CHAT

Chat med oss

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

imagerw3ao.png TELEFON

ÅPNINGSTIDER

Man-tor: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

Telefon +47 23307000