AvtaleGiroen min er aktiv, men trekket går ikke igjennom?

Dersom AvtaleGiroen din er aktiv og du kan se at det ligger et trekk som ikke har gått gjennom, kan årsaken være et av følgende:

  • Du har satt for lav beløpsgrense på AvtaleGiroen. Gå inn på AvtaleGiroen i din nettbank og sjekk beløpsgrensen. Beløpsgrensen må være høyere enn beløpet som skal trekkes. Selv etter forfall er det mulig å heve beløpsgrensen og endre forfallsdato frem i tid for at trekket likevel skal gå gjennom. Påse at du også hever beløpsgrensen på selve avtalen, ikke bare det ene trekket som ligger til forfall.
  • Det er ikke dekning på kontoen.

Er du usikker på hvorfor trekket ikke har gått igjennom ved aktiv AvtaleGiro, ta kontakt med din bank.

Hvis du ikke mottar trekk på AvtaleGiroen, betyr dette at AvtaleGiroen ikke har blitt bekreftet til SATS, og vi anbefaler derfor at du tar kontakt med oss hvis du har mottatt faktura to måneder på rad etter å ha aktivert denne.

Vi opplever veldig stor pågang og vi har dessverre lengre svartid enn normalt. Vi lover å gi deg et svar, og vi håper på forståelse for lengre behandlingstid som per nå er inntil 2 uker på epost. Hot tips - bruk chatten for raskest svar 💙

Her kan du nå oss

Spørsmål om dine betalinger?

Finn nyttig informasjon om dine betalinger her: Betaling

imageg7awe.png Chat

Chat med oss

Åpningstider chat

Man-fre: 09:00-15:00
Helg:
Stengt

Avvikende åpningstider

12.07-06.08: 10:00-14:00
Helg: Stengt

 

image82ih9.png Telefon

23 30 70 00


Åpningstider telefon Medlemsservice

Avvikende åpningstider
28.06-06.08
: Stengt

Åpningstider telefon salgsavdeling

Avvikende åpningstider
05.07-30.07:
10:00-15:00
Helg: Stengt

 

image093i.png  Epost

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost, per nå inntil 2 uker.

Kontaktskjema