Det står i min nettbank at AvtaleGiro er aktiv, men det kommer ingen trekk?

For at SATS skal kunne sende trekk til din AvtaleGiro må NETS/banken sende oss et varsel om at avtalen er startet.

Mottar vi ikke dette varslet i tide til fakturaen genereres, kan vi ikke sende deg et trekk og sender i stedet faktura per post, som alltid må betales.

Får du også neste måned en papirfaktura har SATS fortsatt ikke mottatt varsel om aktiv avtale og du må kontakte banken din for hjelp. Fra du bekrefter ønsket AvtaleGiro i din nettbank til SATS mottar varsel fra NETS/banken skal det normalt ta ca. tre (3) virkedager.

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Her hos medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på. Bruk søkefunksjonen eller kategoriene ovenfor for hjelp ☝️

Her kan du nå oss:

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss 
På chat får du raskest svar!

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image093i.png  Epost

Send oss en epost

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost
(14 dager).