Hvorfor er det et annet kontonummer i SMS-påminnelsen enn det jeg vanligvis betaler til?

For å kunne yte den servicen med å sende deg en påminnelse på SMS før det blir sendt ut et inkassovarsel, samarbeider vi med Lowell. Du betaler medlemsavgiften din til Lowell, men denne påminnelsen er gebyrfri.

Når du har betalt med betalingsinformasjonen du mottar på SMS, registreres den som mottatt hos SATS og du vil ikke motta et inkassovarsel senere. Betalingen må gjøres senest 5 dager fra du mottar SMS’en for at du skal unngå å motta et inkassovarsel med gebyr.

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost (2 uker). Her på sats.no/medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på!

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt