Jeg har mottatt en faktura med et større beløp enn forventet?

Når du mottar en faktura i posten, vil det være et fakturagebyr på 49 kroner. Stemmer da summen?

Dersom du fremdeles ikke får den til å stemme kan en av årsakene være;

  • Du har nylig åpnet frys av ditt medlemskap tidligere enn avtalt. Du vil da bli fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned på første mulige faktura/AvtaleGirotrekk, og beløpet vil være høyere enn normalt.
  • Du har nylig endret ditt medlemskap til en høyere medlemspris. Du vil da bli fakturert for det nye medlemskapet fra dagen det ble endret til ut kommende måned på første mulige faktura, og beløpet vil være høyrere enn normalt.
  • Du har nylig kjøpt en PT-pakke. Har du kjøpt en ny PT-pakke før du har betalt ned delbetalingene på forrige PT-pakke, vil du nå betale for to PT-pakker samtidig.
  • Hvis dette ikke stemmer, ta kontakt med vår kundeservice.

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost (2 uker). Her på sats.no/medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på!

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt