Fått høyere beløp på faktura?

Når du mottar en faktura i posten, vil det være et fakturagebyr på 49 kroner. Stemmer da summen?

Dersom du fremdeles ikke får den til å stemme kan en av årsakene være;

  • Du har nylig åpnet frys av ditt medlemskap tidligere enn avtalt. Du vil da bli fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned på første mulige faktura/AvtaleGirotrekk, og beløpet vil være høyere enn normalt.
  • Du har nylig endret ditt medlemskap til en høyere medlemspris. Du vil da bli fakturert for det nye medlemskapet fra dagen det ble endret til ut kommende måned på første mulige faktura, og beløpet vil være høyrere enn normalt.
  • Du har nylig kjøpt en PT-pakke. Har du kjøpt en ny PT-pakke før du har betalt ned delbetalingene på forrige PT-pakke, vil du nå betale for to PT-pakker samtidig.
  • Hvis dette ikke stemmer, ta kontakt med vår kundeservice.

Vi opplever veldig stor pågang og vi har dessverre lengre svartid enn normalt. Vi lover å gi deg et svar, og vi håper på forståelse for lengre behandlingstid som per nå er inntil 2 uker på epost. Hot tips - bruk chatten for raskest svar 💙

Her kan du nå oss

Spørsmål om dine betalinger?

Finn nyttig informasjon om dine betalinger her: Betaling

imageg7awe.png Chat

Chat med oss

Åpningstider chat

Man-fre: 09:00-15:00
Helg:
Stengt

Avvikende åpningstider

12.07-06.08: 10:00-14:00
Helg: Stengt

 

image82ih9.png Telefon

23 30 70 00


Åpningstider telefon Medlemsservice

Avvikende åpningstider
28.06-06.08
: Stengt

Åpningstider telefon salgsavdeling

Avvikende åpningstider
05.07-30.07:
10:00-15:00
Helg: Stengt

 

image093i.png  Epost

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost, per nå inntil 2 uker.

Kontaktskjema