Jeg har opprettet AvtaleGiro, men får fremdeles faktura?

Det kan være to årsaker til dette:

  1. Faktura var allerede generert før AvtaleGiroen ble godkjent av banken din. Du vil i så fall motta trekk til denne fra og med neste måned.
  2. AvtaleGiroen er ikke godkjent av banken ennå.

Fakturaen må i begge tilfeller betales.

Dersom du også neste måned mottar faktura i posten, ta kontakt med vår kundeservice og vi vil sjekke om du har benyttet riktig konto- og KID-nummer for å opprette AvtaleGiroen. Dersom du har benyttet korrekt betalingsinformasjon må din bank hjelpe deg videre

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost (2 uker). Her på sats.no/medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på!

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt