Bislett Runners Interval

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Intervalltrening regnes for å være den mest effektive måten å trene kondisjonen (oksygenopptaket) på, og er i tillegg både en morsom og tidseffektiv treningsform.

Begrepet langintervaller brukes om intervaller med arbeidsperioder fra 2 min og oppover, og dersom kortere intervallperioder kalles det for korte intervaller. Timene vil ha varierte metoder for intervalltrening og du vil garantert få raske resultater dersom du deltar jevnlig på disse timene.

- Løping og intervalltrening er en trend som har kommet for å bli. Sier Anita Paus som er en av produktutviklerne for gruppetreningen på Bislett Stadion.

Relatert trening

Bislett Runners Technique

Lær å løpe mer effektivt.

Kompletterende trening

Hot Yoga Flow

Hot Yoga Flow er en dynamisk yogatime i oppvarmet sal. Du får brukt hele kroppen i timen samtidig som varmen gjør at du kjenner at du virkelig får trent. Instruktøren tilpasser stillingene til alle nivå, slik at du kan velge hvilket nivå og hvilken variant av stillingen som passer for deg. Når du har trent Hot Yoga Flow over tid, vil du få til stadig mer og kan gå dypere inn i stillingene. For å delta i klassen må du alltid ha med deg håndkle og egen matte. Vi selger dette på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!