Workout of the Week

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Workout of the Week er en 30 minutters høy intensitetstime der vi trener hele kroppen – både kondisjon og styrke. Hver mandag poster vi en ny workout i våre sosiale medier, web og app, og følgende uke blir den nøyaktige samme workouten kjørt som gruppetime på våre treningssentre i hele Norden. En ny uke betyr altså en ny workout og nye muligheter! Som deltager på Workout of the Week står du fritt til å modifisere øvelser slik som det passer deg best. Bli med!

Workout of the Week starter alltid med en kort oppvarming, men om du ønsker en lengre oppvarming anbefaler vi at du gjøre dette på egenhånd før timen. Hoveddelen varer i ca 20 minutter og består av ulike intervaller og øvelser som varierer fra uke til uke. Les mer om de ulike intervallformatene her.

Du kan gjennomføre din Workout of the Week hvor som helst og når som helst - hjemme, ute, i treningsstudio eller som gruppetime med en instruktør. Du finner også utvalgte Workout of the Week som Online Training klasser.

Workout of the Week er en perfekt måte å teste ut gruppetrening på. Korte, fullverdige treningsøkter som passer alle! Har du erfaring med gruppetrening fra tidligere og ønsker variasjon og utfordringer, er dette den ultimate timen fordi du får nye øvelser og innhold hver uke.

Workout of the Week er en intervalltime som består av noe hopp og intensive øvelser. Du er selvsagt velkommen til å modifisere øvelsene slik at de passer deg best.

Siden innholdet i timen varierer fra uke til uke, vil det også variere hvilke utstyr som brukes. Noen workouter bruker utstyr som stepkasse, manualer, vektskiver eller vekststang. Andre workouter gjennomføres kun med egen kroppsvekt.

Sted: Gruppetreningssal, Facebook, Instagram, web, app og Online Training
Utstyr: Varierer: stepkasse, manualer, vektskiver, vektstang
Varighet: 30 min

Crosstraining

Tøff og høyintensiv sirkeltrening med styrke og kondisjonsintervaller, hvor du bytter mellom ulike stasjoner. Velg den timen som passer best for deg, enten 30/45/60 minutter. Timen er perfekt for deg som ønsker både en real utfordring og variasjon i løpet av treningen!

FLX

Har du stive muskler og vonde skuldre? Kanskje du sitter veldig mye på jobben? I FLX arbeider du gjennom hele kroppen for å myke opp muskler og ledd. Økten bygger på funksjonell bevegelighetstrening som gir deg bedre kroppskontroll og fungerer godt som tillegg til andre treningsformer. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

SATS er Nordens ledende treningskjede. Treningen som tilbys er markedets bredeste innenfor styrke og kondisjon, utført individuelt eller i gruppe.

Bli medlem