HIIT the Bike

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Høyintensiv intervalltrening (HIIT) på sykkelsetet. På 30 minutter får du en skikkelig kondisjonsøkt!

Dette er en intensiv spinning-økt som gir enorm treningseffekt på både hjerte og lunger. Instruktøren vil garantert få deg ut av komfortsonen og pushe deg til å ta i mer enn du trodde var mulig.

HIIT-økten begynner med oppvarming på sykkelen i et par minutter. Deretter går instruktøren gjennom opplegget for økten. I 25 minutter veksler du så mellom korte, krevende intervaller og perioder med aktiv hvile. 

Cycling HIIT er intensiv trening for deg som vil ha mest mulig effekt på kortest mulig tid. Velkommen opp på sykkelen!

RELATERT TRENING

Cycling Interval

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

KOMPLETTERENDE TRENING

Yoga for Athletes

Tren yoga som en atlet. Få bedre løpestil, kom dypere ned i knebøy og bli sterkere og smidigere. Spesielt utviklet for deg som anser deg selv som for stiv for yoga.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening