HIIT the Bike

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Høyintensiv intervalltrening (HIIT) på sykkelsetet. På 30 minutter får du en skikkelig kondisjonsøkt!

Dette er en intensiv spinning-økt som gir enorm treningseffekt på både hjerte og lunger. Instruktøren vil garantert få deg ut av komfortsonen og pushe deg til å ta i mer enn du trodde var mulig.

HIIT-økten begynner med oppvarming på sykkelen i et par minutter. Deretter går instruktøren gjennom opplegget for økten. I 25 minutter veksler du så mellom korte, krevende intervaller og perioder med aktiv hvile. 

Cycling HIIT er intensiv trening for deg som vil ha mest mulig effekt på kortest mulig tid. Velkommen opp på sykkelen!

RELATERT TRENING

Cycling Interval

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

KOMPLETTERENDE TRENING

Yoga for Athletes

Yoga for Athletes passer perfekt for deg som ønsker å trene yoga ved siden av annen idrett. Timen hjelper deg til økt kroppsbevissthet, bedre mobilitet og større fleksibilitet, noe som vil være en fordel også i andre typer trening. Timen er en introduksjon til yoga og du vil bli trygt instruert inn i enkle yogastillinger. Dette er en klasse som passer godt for nybegynnere og for deg som er aktiv i en annen idrett. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening