Senior Circuit

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

En økt bare for deg som er senior. Her trener du styrke og kondisjon med funksjonelle og varierte øvelser i sirkeltreningsformat.

Senior Circuit består av funksjonell og variert styrke- og kondisjonstrening i sirkeltreningsformat. Her oppfordres du til å bruke vekter, strikker og egen kroppsvekt til å gjøre øvelsene effektive. Hele økten utføres i sirkeltreningsformat, og du kan lett tilpasse anstrengelsen etter egen evne.

Relatert trening

Crosstraining

Tøff og høyintensiv sirkeltrening med styrke og kondisjonsintervaller, hvor du bytter mellom ulike stasjoner. Velg den timen som passer best for deg, enten 30/45/60 minutter. Timen er perfekt for deg som ønsker både en real utfordring og variasjon i løpet av treningen!

Kompletterende trening

Hatha Yoga

I en Hatha Yoga klasse gjør du ulike yogastillinger sammen med pusteteknikker i et moderat tempo. Timen er perfekt for deg som vil ha en roligere yogatime. Du vil bli ledet inn i stillingene og holde disse noe lengre enn i andre dynamiske yogastiler. Dette er en yogaform som gir deg tid og rom til å bli godt kjent med yogastillingene og din egen kropp. Hatha Yoga er en klasse som gjør deg mer fleksibel og sterkere i hele kroppen. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!