Triathlon

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Triathlon passer for deg som vil ha en variert allroundtrening med fokus på utholdenhet og kondisjon – og selvfølgelig for deg som satser på å forbedre resultatene dine i triatlon.

Ved å kombinere sykling, løping og svømming har vi skapt Triathlon, en gruppetreningsklasse der du deltar i alle tre grener. Økten varer til sammen 90 minutter, hvor hver treningsdel varer litt i underkant av 30 minutter.

Opplegget for hver treningsform er oppvarming etterfulgt av intervalltrening. Fokus for hver treningsdel er å øke kondisjonen og utvikle hastigheten. Instruktøren er en erfaren triatlet som coacher deg langs veien, både i teknikk og i hvordan du på beste måte forbereder deg på overgangen mellom de ulike treningsformene.

Relatert trening

Cycling Interval

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

Kompletterende trening

Yoga for Athletes

Tren yoga som en atlet. Få bedre løpestil, kom dypere ned i knebøy og bli sterkere og smidigere. Spesielt utviklet for deg som anser deg selv som for stiv for yoga.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening