Trigger Point

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

I Trigger Point brukes en foam roller og en ball til å myke opp kroppsvev. Du blir mer bevegelig, løser opp spenninger og reduserer risikoen for skader i fremtiden.

I løpet av økten arbeider vi med en sylinderformet rull, en såkalt foam roller, og en ball. Vi kombinerer ulike release-teknikker med redskapene sammen med dynamiske bevegelighetsøvelser for å gi deltakerne bedre forutsetninger for å prestere, men også for å redusere skaderisiko.

Øvelsene i denne økten kan oppfattes som «deilig vonde» – en type trening som kanskje ikke alle liker like godt, men som proaktivt kan motvirke treningsrelaterte skader.

Relatert trening

Yoga for Athletes

Yoga for Athletes passer perfekt for deg som ønsker å trene yoga ved siden av annen idrett. Timen hjelper deg til økt kroppsbevissthet, bedre mobilitet og større fleksibilitet, noe som vil være en fordel også i andre typer trening. Timen er en introduksjon til yoga og du vil bli trygt instruert inn i enkle yogastillinger. Dette er en klasse som passer godt for nybegynnere og for deg som er aktiv i en annen idrett. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Kompletterende trening

Crosstraining

Tøff og høyintensiv sirkeltrening med styrke og kondisjonsintervaller, hvor du bytter mellom ulike stasjoner. Velg den timen som passer best for deg, enten 30/45/60 minutter. Timen er perfekt for deg som ønsker både en real utfordring og variasjon i løpet av treningen!

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!