Trigger Point

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

I Trigger Point brukes en foam roller og en ball til å myke opp kroppsvev. Du blir mer bevegelig, løser opp spenninger og reduserer risikoen for skader i fremtiden.

I løpet av økten arbeider vi med en sylinderformet rull, en såkalt foam roller, og en ball. Vi kombinerer ulike release-teknikker med redskapene sammen med dynamiske bevegelighetsøvelser for å gi deltakerne bedre forutsetninger for å prestere, men også for å redusere skaderisiko.

Øvelsene i denne økten kan oppfattes som «deilig vonde» – en type trening som kanskje ikke alle liker like godt, men som proaktivt kan motvirke treningsrelaterte skader.

Relatert trening

Yoga for Athletes

Tren yoga som en atlet. Få bedre løpestil, kom dypere ned i knebøy og bli sterkere og smidigere. Spesielt utviklet for deg som anser deg selv som for stiv for yoga.

Kompletterende trening

Crosstraining

Klar for en skikkelig utfordring? Crosstraining er stasjonsbasert trening med utfordrende og tøffe øvelser. Øktene er ulike fra gang til gang, siden instruktørene selv kan velge øvelser til hver økt.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening