Bli medlem her
Logg inn
Finn treningssenter
  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • SATS Online
  • Studiotrening
  • Squash
  • SATS Yoga
  • Fysioterapeut
  • MiniSATS
  • Badstuer på SATS
  • SATS produkter
  • Treningstips
  • Bedriftshelse
  • Våre medlemmer
  • Mat og helse
HjelpVåre medlemskap
  • Medlems­service
  • Betaling
  • Utestående beløp

Utestående beløp

Hvis du har mottatt et inkassovarsel har vi ikke mottatt din betaling innen forfall.

Inkassovarsel sendes 14 dager etter forfall, og er et varsel om at hvis du ikke betaler innen gitt frist vil det gå til inkasso. Et inkassovarsel er ikke det samme som inkasso, det er kun et varsel med et gebyr.

Sist oppdatert: 26.05.2023

Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Lowell betyr det at vi verken har mottatt betaling til originalt forfall, eller betaling etter å ha sendt deg SMS-påminnede (om du har ditt mobilnummer registrert hos oss), eller etter at Lowell har sendt deg et inkassovarsel med en ny forfallsdato.

Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du sjekke din kontakt informasjon på din side under Mine sider.

Vi minner om at du ved endring av kontaktopplysninger plikter iht. medlemskontrakten å informere oss om dette slik at vi kan sende deg faktura til riktig adresse.

Sist oppdatert: 26.05.2023

Ja, vi vil prøve å trekke betalingen 2 ganger etter ordinær forfallsdato

Sist oppdatert: 26.05.2023

Ja, vi benytter Lowell som betalingspartner.

Sist oppdatert: 26.05.2023

Betalingen vil stå som betalt så snart vi har registrert betalingen. Om du opplever at det tar lang tid før det blir registrert, kan du kontakte oss via kontaktskjema så vil vi hjelpe deg.

Sist oppdatert: 26.05.2023

Dersom man ikke betaler faktura til forfallsdato, vil man etter 14 dager motta et inkassovarsel med et purregebyr. Inkassovarselet har to ukers betalingsfrist. Om fakturaen fortsatt ikke betales, sendes den videre til inkasso og man får en betalingsanmerkning 

Sist oppdatert: 26.05.2023

Vi sender ut betalingspåminnelse om vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt kan du se bort ifra meldingen.

Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:

  • Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav

  • Manglende dekning på kontoen

  • AvtaleGiro er ikke aktiv

  • Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert

  • Registrert feil adresse for papirfaktura

Sist oppdatert: 02.06.2023

Vi sender ut en betalingspåminnelse til våre medlemmer om vi mangler betaling. Dette blir sendt ut kommende månedsskifte.

Sist oppdatert: 30.05.2023

Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:

Endret medlemskapet

Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.

Stoppet frys

Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.

Kjøpt PT timer

Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.

Sist oppdatert: 30.05.2023

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Forventet ventetid 5 min. Kan variere i perioder med stor pågang 💙

Mandag - Fredag 09:00 - 15:30

Vi svarer vanligvis innen 2 virkedager
Gå til kontaktskjema

Forventet ventetid 5 min. Kan variere i perioder med stor pågang 💙

Mandag - Fredag 09:00 - 15:30

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Fysioterapeut
  • Øvelser
  • Studiotrening
  • Squash
  • SATS Yoga

Inspirasjon

  • Treningstips
  • Bedriftshelse
  • Våre medlemmer
  • Mat og helse

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt medlemsservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler

SATS i sosiale medier

Copyright © SATS 2014 - 2023 • Slik håndterer vi cookies og personvern.