Logg inn
Finn treningssenter
Medlemskap
  • Trening
    Treningsstudio
    SATS Online
    SATS Yoga
    Treningsprogram
    Øvelser
  • Gruppetrening
    Book gruppetrening
    Gruppetimer på SATS
  • PT
    Personlig trener
    Boot Camps
  • SATS app
    Barnepass
    Badstu
    Fysioterapi
    SATS-produkter
    Kroppsanalyse på SATS
  • Mat og helse
    Kost og ernæring
    Oppskrifter
  • Trening og treningstips
    Styrketrening
    Motivasjon og mental trening
    Trening og menstruasjonssyklus
    Trening for gravide og etter fødsel
    Yoga og fleksibilitet
    Kondisjonstrening
    Gå ned i vekt
    Bli definert og veltrent
    Hjemmetrening
    Kom i gang med trening
    Fysioterapi
  • Bedriftshelse
    Smarte arbeidsgivere
    Glade ansatte
  • Våre medlemmer
    PT-historier
    Intervjuer
    Historier
Kundeservice
Logg inn
Bli medlemLogg inn
  1. Kundeservice
  2. Betaling
  3. Utestående betaling

Utestående betaling

Vi sender ut en vennlig betalingspåminnelse med betalingslink til medlemmer som ikke har rukket å betale medlemsavgiften i tide. Dersom du nettopp har betalt kan du selvsagt se bort ifra mottatt SMS. Betalingen gjøres til Lowell og er selvsagt uten gebyrer.

Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:

  • Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav

  • Manglende dekning på kontoen

  • AvtaleGiro er ikke aktiv

  • Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert

 

OBS! Betalingslinken er kun aktiv i 48t og at den kun kan benyttes én gang. Dersom du avbryter innbetalingen underveis i prosessen vil linken utgå.


Sist oppdatert: 31.03.2025
Hvorfor har jeg mottatt en sms med påminnelse om betaling?

Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Lowell betyr det at vi verken har mottatt betaling til originalt forfall, eller betaling etter å ha sendt deg SMS-påminnede (om du har ditt mobilnummer registrert hos oss), eller etter at Lowell har sendt deg et inkassovarsel med en ny forfallsdato.

Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du sjekke din kontakt informasjon på din side under Mine sider.

Vi minner om at du ved endring av kontaktopplysninger plikter iht. medlemskontrakten å informere oss om dette slik at vi kan sende deg faktura til riktig adresse.


Sist oppdatert: 10.04.2025
Hvorfor har jeg fått inkasso?

Hvis du har mottatt et inkassovarsel har vi ikke mottatt din betaling innen forfall.

Inkassovarsel sendes 14 dager etter forfall, og er et varsel om at hvis du ikke betaler innen gitt frist vil det gå til inkasso. Et inkassovarsel er ikke det samme som inkasso, det er kun et varsel med et gebyr.

Min side

Sist oppdatert: 10.04.2025
Hvorfor har jeg fått inkassovarsel?

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Mer tid til trening, mindre tid i kø? 🏋️ Logg inn på "Min side" for å administrere medlemskapet ditt på et blunk! Om noen andre betaler for medlemskapet ditt, må de logge inn på sin egen profil for å registrere ønskede endringer.

Mandag - Fredag 10:00 - 15:00

For at chat skal være tilgjengelig må du godta "Funksjonsbaserte informasjonskapsler". Du kan justere dine cookie-preferanser og tilpasse brukeropplevelsen ved å trykke på cookien nede i venstre hjørne.
Grunnet stor pågang har vi for øyeblikket lengre behandlingstid enn normalt. Vi setter stor pris på din tålmodighet og vil i mellomtiden forsikre deg om at vi alltid tar utgangspunkt i datoen for din innsendelse 💙
Gå til kontaktskjema

Mandag - Onsdag 10:00 - 14:00

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Åpenhetsloven
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Treningsstudio
  • SATS Online
  • SATS Yoga
  • Treningsprogram

Inspirasjon

  • Mat og helse
  • Trening og treningstips
  • Bedriftshelse
  • Våre medlemmer

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt kundeservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Slik håndterer vi cookies og personvern.