Kundeservice
Hva kan vi hjelpe deg med?
Vanlige spørsmål og svar
Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:
Endret medlemskapet
Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.
Stoppet frys
Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.
Kjøpt PT timer
Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.
Vi sender ut betalingspåminnelse om vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt kan du se bort ifra meldingen.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:
Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav
Manglende dekning på kontoen
AvtaleGiro er ikke aktiv
Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert
Registrert feil adresse for papirfaktura
Vær oppmerksom på at linken er kun aktiv i 48t, avbryter du i prosessen vil linken utgå. Denne kan da kun benyttes en gang.
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side"
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Kontakt kundeservice for endring av:
Premium / All-inclusive medlemskap
Forhåndsbetalt (Cash medlemskap)
Bedrift medlemskap (del spons eller full spons)
Betaler for andres medlemskap / blir betalt for
Registrere rabattavtaler
Endre senter
Du kan endre betalingsmetode på Min side på SATS under betalingsmetoder. Vær oppmerksom på at du ikke kan endre din AvtaleGiro på Min Side
Du kan fryse medlemskapet ditt via Min side. Du kan fryse 1-2 måneder uten dokumentasjon, mot en avgift på 79,- pr måned.
Kan du ikke trene grunnet helse eller førstegangstjenesten, kan du fryse uten gebyr mot dokumentasjon.
Har du et Cash medlemskap må du kontakte oss for å fryse ditt medlemskap.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Du må logge inn på Min side for å avslutte medlemskapet ditt. Vær oppmerksom på at du ikke kan registrere oppsigelse av medlemskap om medlemskapet er fryst.
Medlemmer kan i visse situasjoner søke om å avslutte medlemskapet selv om bindingstiden ikke er utløpt. Les mer her
Gyldig dokumentasjon sendes inn til kundeservice
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00