Den ultimate svettefesten er endelig her! Løp på løpemøller, boks på boksesekker og løft, trekk, hopp og push på HIIT stasjonene. SATS sin nye HIIT sone er kanskje verdens kuleste lekegrind for HIIT entusiaster. Men vær forberedt – på denne stasjonsbaserte treningsøkten kan alt skje!

HIIT er en forkortelse for High Intensity Interval Training.

HIIT Cross er en høyintensiv klasse som utføres i en avgrenset område med pumpende musikk og blinkende lys.

Timen er satt sammen av ulike stasjoner som du roterer mellom. En av stasjonene vil foregå på løpemøller, en annen på boksesekken - resten er opp til instruktøren. Det vil si at du aldri helt vet hva som du kan forvente på en HIIT Cross. Det vi kan love er at det kommer til å bli utfordrende og gøy! Utstyr som kan brukes er kettlebells, manualer, stepkasser og plyobokser

HIIT Cross starter alltid med en introduksjon av klassen og en generell oppvarming. Etter oppvarmingen går du til en av stasjonene der selve treningsøkten starter. Instruktøren kommer til å pushe og veilede deg gjennom hver stasjon og du kommer til å være på alle stasjoner minst en gang i løpet av klassen. Når du er ferdig med treningen kommer du til å forlate HIIT sonen med et smil og munnen og den fantastiske følelsen av å virkelig ha trent hele kroppen.

HIIT Cross er en intensiv klasse som passer best for deg som har noe tidligere treningserfaring.

Men fortvil ikke – våre erfarne instruktører kommer både til å pushe deg men også gi alternativer for alle som behøver det.

  • Kondisjon
    3/4
  • Styrke
    4/4
  • Fleksibilitet
    0/4
  • Balanse
    0/4
  • Intensitet
    4/4
  • Koreografi
    0/4