Bli medlem
Finn treningssenter
Medlemskap
  • Gruppetrening
    Book gruppetrening
    Gruppetimer
    Boot Camps
  • Online
    SATS Online
    Øvelser
  • Annet
    Personlig trener
    Studiotrening
    SATS Yoga
    Squash
  • Fysioterapi
    SATS app
    Barnepass
    Badstu
    SATS produkter
  • Våre medlemmer
    PT-historier
    Intervjuer
    Historier
  • Bedriftshelse
    Smarte arbeidsgivere
    Glade ansatte
  • Mat og helse
    Kost og ernæring
    Oppskrifter
  • Treningstips
    Styrketrening
    Motivasjon og mental trening
    Trening og menstruasjonssyklus
    Trening for gravide og etter fødsel
    Yoga og fleksibilitet
    Kondisjonstrening
    Gå ned i vekt
    Bli definert og veltrent
    Hjemmetrening
    Kom i gang med trening
    Fysioterapi
Kundeservice
Logg inn
Bli medlemLogg inn
  • Kundeservice
  • Betaling
  • Utestående beløp

Utestående beløp

Hvis du har mottatt et inkassovarsel har vi ikke mottatt din betaling innen forfall.

Inkassovarsel sendes 14 dager etter forfall, og er et varsel om at hvis du ikke betaler innen gitt frist vil det gå til inkasso. Et inkassovarsel er ikke det samme som inkasso, det er kun et varsel med et gebyr.

Hvorfor har jeg fått inkassovarsel?
Sist oppdatert: 21.09.2023

Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Lowell betyr det at vi verken har mottatt betaling til originalt forfall, eller betaling etter å ha sendt deg SMS-påminnede (om du har ditt mobilnummer registrert hos oss), eller etter at Lowell har sendt deg et inkassovarsel med en ny forfallsdato.

Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du sjekke din kontakt informasjon på din side under Mine sider.

Vi minner om at du ved endring av kontaktopplysninger plikter iht. medlemskontrakten å informere oss om dette slik at vi kan sende deg faktura til riktig adresse.

Hvorfor har jeg fått inkasso?
Sist oppdatert: 21.09.2023

Ja, vi vil prøve å trekke betalingen 2 ganger etter ordinær forfallsdato.

Obs: dette gjelder kun ved kortbetaling

Betalingen gikk ikke gjennom, vil dere prøve å trekke meg igjen? 
Sist oppdatert: 22.09.2023

Ja, vi benytter Lowell som betalingspartner.

Benytter SATS Lowell som betalingspartner?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Betalingen vil stå som betalt så snart vi har registrert betalingen. Om du opplever at det tar lang tid før det blir registrert, kan du kontakte oss via kontaktskjema så vil vi hjelpe deg.

Hvorfor står det at faktura er ubetalt når jeg har betalt den?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Dersom man ikke betaler faktura til forfallsdato, vil man etter 14 dager motta et inkassovarsel med et purregebyr. Inkassovarselet har to ukers betalingsfrist. Om fakturaen fortsatt ikke betales, sendes den videre til inkasso og man får en betalingsanmerkning 

Hva er forskjell på inkasso og inkassovarsel?
Sist oppdatert: 19.07.2023

Vi sender ut betalingspåminnelse om vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt kan du se bort ifra meldingen.

Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:

  • Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav

  • Manglende dekning på kontoen

  • AvtaleGiro er ikke aktiv

  • Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert

  • Registrert feil adresse for papirfaktura

Hvorfor har jeg mottatt en sms med påminnelse om betaling?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Vi sender ut en betalingspåminnelse til våre medlemmer om vi mangler betaling. Dette blir sendt ut kommende månedsskifte.

Hva skjer om jeg ikke rekker å betale til forfall?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:

Endret medlemskapet

Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.

Stoppet frys

Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.

Kjøpt PT timer

Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.

Hvorfor har jeg har mottatt et høyere beløp å betale?
Sist oppdatert: 19.07.2023

Om betalingen har blitt trukket fra din konto kan det ta opptil 3 virkedager før den er registrert hos oss. Du kan se på Min side - Betalingsoversikt, om betalingen er registrert hos oss. 

Jeg har betalt, hvorfor er den ikke registrert hos dere?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

You have not consented to functional cookies, which are required for live chat.
Vi svarer vanligvis innen 5 virkedager
Gå til kontaktskjema

Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Studiotrening
  • SATS Yoga
  • Squash

Inspirasjon

  • Våre medlemmer
  • Bedriftshelse
  • Mat og helse
  • Treningstips

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt kundeservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler
Copyright © SATS 2014 - 2023 • Slik håndterer vi cookies og personvern.