Kom i gang med sirkeltrening - SATS
Til sats.no
Bli medlem

Kom i gang med sirkeltrening

Kom i gang med sirkeltrening

Sirkeltrening er kjapt, effektivt og morsomt. Runden heter 5x5 og betyr helt enkelt at 5 øvelser skal gjennomføres 5 ganger og dette tar maks 30 minutter inkludert oppvarming.

Marie Liane
Marie Liane
08. mai 2017

Varm opp først med løping i 10 min. Det skal gjennomføres 12 reps på alle øvelsene og totalt 5 runder.

Øvelse 1: Pushups. Aktiver magen og ikke heng på korsryggen.

Øvelse 2: Planke 1 min. Husk å aktivere magen. Tenk at du drar albuene mot hoftene.

Øvelse 3: Dips på stol eller benk. Desto nærmere beina er, jo lettere er det. Strake bein er tyngre.

Øvelse 4: Utfall bakover. 12 reps på hvert bein - ett bein om gangen.

Øvelse 5: Burpees. Utgangsposisjon; På magen, kjapt opp på to bein og hoppe, og ned igjen. Det er én burpees.

Sirkeltrening, styrketrening

Les også: Den ultimate guiden til styrketrening

Er du nysgjerrig på andre måter å trene på som gjør deg sterkere? Vi har gjort det enkelt og samlet mange av våre treningstilbud for deg som ønsker å bli sterkere.

Se vårt utvalg og sett sammen ditt eget medlemskap!

Bli medlem

Trening

Les mer om Trening →