Slik får du den beste treningsuken - SATS
Til sats.no
Bli medlem

Slik får du den beste treningsuken

Slik får du den beste treningsuken

Planlegging er nøkkelen til en strukturert og variert treningsuke. Benytt sjansen til en ny start hver mandag, planlegg treningsuka og sett i gang. Her får du noen gode tips.

Julie Hvidsten
Julie Hvidsten
21. mai 2017

1. Planlegg øktene dine

Med en god plan er det alltid enklere å gjennomføre! Book favoritt-gruppetimene allerede på søndagskvelden, lag treningsavtaler med venner, noter deg øvelsene du skal gjennomføre i styrkeøktene og hvilke kondisjonsøkter du skal gjennomføre. Og sist, men ikke minst -legg øktene inn i kalenderen.

2. Kickstart dagene med en energifull frokost

En stor favoritt for mange er yoghurt og havregryn. Enkelt å lage, og metter en god stund. Har du bedre tid på morgenen kan du prøve en açai-bowl eller et glass med denne herlige kickstart-juicen.

3. Pakk treningsbagen en dag i forkant

Det er nyttig å pakke treningsbagen kvelden før av flere årsaker. Du har ofte bedre tid, og sparer noen verdifulle minutter neste morgen. Tid til frokost får du også, om du planlegger godt.

4. Ikke tenk - bare gjennomfør

Det er lett å finne på unnskyldninger, så sørg for å gjøre det så enkelt som mulig for deg selv. Ta på treningstøy, ring en venn, da blir det enda mer forpliktende.

Se vårt utvalg og sett sammen ditt eget medlemskap!

Bli medlem

Treningsmotivasjon

Trening

Les mer om Trening →