Bootylicious

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

På 30 minutter får du en intensiv treningsøkt med fokus på lår, rumpe og mage. Økten er tidseffektiv og høyintensiv.

Bootylicious er den perfekte økten hvis du liker å trene hardt og tidseffektivt. I løpet av 30 minutter trener du høyintensivt med full fokus på lår, rumpe og mage. Både hjerte, lunger og muskler får seg en real gjennomkjøring. Økten bygger på styrkeøvelser med tidsintervaller på ca. 30–45 sekunder.

Relatert trening

HIIT the Ground

Med HIIT the Ground får du en kort og effektiv høyintensiv kick-ass work out. Kondisjonsintervallene er korte og intensive og i styrkeintervallene bruker vi egen kroppsvekt og sklimatter for å virkelig utfordre core, styrke, balanse og stabiitet.

Kompletterende trening

FLX

Har du stive muskler og vonde skuldre? Kanskje du sitter veldig mye på jobben? I FLX arbeider du gjennom hele kroppen for å myke opp muskler og ledd. Økten bygger på funksjonell bevegelighetstrening som gir deg bedre kroppskontroll og fungerer godt som tillegg til andre treningsformer.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening