Bootylicious

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Bootylicious er en 30 minutters effektiv styrketime med fokus på rumpe, lår og kjernemuskulatur. Dette er den perfekte timen for deg som ønsker en kort og intensiv økt og passer best for deg som har noe treningserfaring fra tidligere.

Gjennomføring

Bootylicious starter alltid med en kort oppvarming bestående av enkle styrke- og mobiltetsøvelser. Hoveddelen består av fire intervaller som alle vil utfordre styrke på ben, rompe, kjernemuskulatur samt spenst.

Siden intervallene inneholder spenstøvelser vil timen inneholde noe hopp. Som deltager kan du selv velge å modifisere øvelsene slik at du får mest mulig utbytte og glede av timen

Om du ønsker en styrketime uten spenstøvelser anbefaler vi deg og prøve Pure Strength 30 eller 45 minutter.

Hvem passer timen for?

Vi jobber i tidsintervaller, noe som betyr at du kan gjøre alle øvelsene i eget tempo. Timen passer derfor for deg som liker en intensiv styrkeøkt uten koreografi.

Timen holdes I gruppetreningssal
Varighet 30min
Utstyr Stepkasse, manualer og vektskiver som du finner i gruppetreningssalen

Relatert trening

Pure Strength

Dette er en tøff og utfordrende styrketrening for hele kroppen. Tyngre vekter, få repetisjoner og effektive serier med øvelser vil gjøre deg sterkere både i store muskelgrupper og i kjernemuskulaturen. Pure Strength er perfekt for deg som ønsker å bli sterkere, trener litt styrke fra før og er klar for en utfordring!

Kompletterende trening

Cycling Interval

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!