Core

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

En 30 minutter lang treningsøkt med fokus på kjernemuskulaturen. Her får du de riktige forutsetningene for en flat mage, sterk korsrygg og god kroppsholdning.

I løpet av 30 minutter veiledes du av en instruktør som viser deg funksjonelle øvelser som hjelper deg å styrke kjernemuskulaturen. En sterk kjernemuskulatur gir deg ikke bare en rettere holdning, den vil også hjelpe deg å løfte tyngre vekter på treningssenteret og få et bedre løpesteg. Kort sagt er en sterk kjernemuskulatur grunnlaget for god helse. 

Reletert trening

Shape Up

Grunnleggende styrke- og mobilitetstrening for hele kroppen. Fokus på funksjon, bevegelseskvalitet og flyt. Vi benytter oss av egen kroppsvekt sammen med utstyr som bant annet stepkasser og vekter for å utfordre deg på flest mulige måter. Du bestemmer selv intensiteten - Shape Up passer derfor for alle!

Kompletterende trening

Cycling

Spinning - eller Cycling som vi gjerne kaller det - passer både for nybegynnere og veteraner siden kondisjonstreningen foregår på individuelt nivå. Økten varierer mellom sittende og stående posisjoner og mellom ulike typer for motstand.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening