Outdoor Running

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

På våre Outdoor Running timer får du tips og hjelp til god løpeteknikk samtidig som du får en morsom og effektiv intervalløkt. V tilpasser timen slik at den passer alle, uansett erfaring og form. Timen holdes uansett vær, så kle deg etter været.

Liker du å løpe? Eller kanskje du tar sikte på å delta i et løp dette året?

Uansett om du er en rutinert løper eller akkurat i gang med regelmessig løping kan vi garantere en effektiv treningsøkt. Treningsopplegget bygger på enkle og effektive treningsprinsipper som gir deg bedre kondisjon og som varieres fra gang til gang. Våre dyktige instruktører pusher deg til å ta i det lille ekstra på hver treningsøkt.

Du møter opp på et senter som har tilbudet på sin timeplan, og jogger sammen med gruppen og løpetreneren til et grøntområde i nærheten. Dette utgjør oppvarmingen på ca. 10 min. Hovedøkten varierer alt fra 25 – 55 min avhengig av fokus og der du kan tilpasse intensiteten etter ditt eget nivå. Etterpå jogger dere sammen tilbake til senteret.

Relatert trening

Indoor Running

Løpeklasse på løpemøller med instruktør. Juster selv tempo og intensitet, men forbered deg på å bli utfordret!

Kompletterende trening

Yoga for Athletes

Yoga for Athletes passer perfekt for deg som ønsker å trene yoga ved siden av annen idrett. Timen hjelper deg til økt kroppsbevissthet, bedre mobilitet og større fleksibilitet, noe som vil være en fordel også i andre typer trening. Timen er en introduksjon til yoga og du vil bli trygt instruert inn i enkle yogastillinger. Dette er en klasse som passer godt for nybegynnere og for deg som er aktiv i en annen idrett. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!