Outdoor Running

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Kom i form og finslip løpsformen med våre dyktige løpetrenere. Outdoor Running er for deg som har trent løping en stund og ønsker å finslipe løpeteknikken. Våre løpetrenere er med hele veien og passer på at ingen blir hengende etter. Økten bygger på effektiv intervalltrening som tilpasses avhengig av hvilket nivå man er på, og formen man er i.

Liker du å løpe? Eller kanskje du tar sikte på å delta i et løp dette året?

Uansett om du er en rutinert løper eller akkurat i gang med regelmessig løping kan vi garantere en effektiv treningsøkt. Treningsopplegget bygger på enkle og effektive treningsprinsipper som gir deg bedre kondisjon og som varieres fra gang til gang. Våre dyktige instruktører pusher deg til å ta i det lille ekstra på hver treningsøkt.

Du møter opp på et senter som har tilbudet på sin timeplan, og jogger sammen med gruppen og løpetreneren til et grøntområde i nærheten. Dette utgjør oppvarmingen på ca. 10 min. Hovedøkten varierer alt fra 25 – 55 min avhengig av fokus og der du kan tilpasse intensiteten etter ditt eget nivå. Etterpå jogger dere sammen tilbake til senteret.

Effektiv trening for løpere

Relatert trening

Indoor Running

Løpeklasse på løpemøller med instruktør. Juster selv tempo og intensitet, men forbered deg på å bli utfordret!

Kompletterende trening

Yoga for Athletes

Yoga for Athletes passer perfekt for deg som ønsker å trene yoga ved siden av annen idrett. Timen hjelper deg til økt kroppsbevissthet, bedre mobilitet og større fleksibilitet, noe som vil være en fordel også i andre typer trening. Timen er en introduksjon til yoga og du vil bli trygt instruert inn i enkle yogastillinger. Dette er en klasse som passer godt for nybegynnere og for deg som er aktiv i en annen idrett.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening