Bevegelighetstrening - avansert #2

Bevegelighetstrening - avansert #2

Bli enda mer bevegelig og fleksibel med dette treningsprgrammet. Passer for deg som har trent bevegelighet over lengre tid.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Avansert»-nivået, som stiller høye krav til kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring fra trening tidligere.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Child pose into Seal pose 2 sets x 1 min
  • Squat with rotational reach 2 sets x 10 rep (each side)
  • Inchworm-push up-to high lunge 3 sets x 10 rep 
  • Roll over shoulder with leg stretched 3 sets x 10 rep (each side)
  • Roll over swiss ball 3 sets x 1 min

 Pause: 1 minutt mellom hvert sett

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem