Bevegelighetstrening - middels #5

Bevegelighetstrening - middels #5

Med en bevegelig kropp kommer du til å ha bedre forutsetninger for å bli sterkere og redusere skaderisikoen. Her er et treningsprogram med fokus på bevegelighet, for deg som er vant til å trene.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • High Lunge / crescent pose 3 sets x 10 rep (each side)
  • Retracted Squat 3 sets x 15 rep
  • Table top pose with arm stretched 3 sets x 10 rep (each side)
  • Side to side groin stretch 3 sets x 10 rep (each side)
  • Cossack squat 3 sets x 20 rep (each side)
  • Roll over neck 3 sets x 20 rep 

Pause: 1 minutt mellom hvert sett

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem