Bevegelighetstrening - middels #8

Bevegelighetstrening - middels #8

Et treningsprogram for hele kroppen for deg som vil forbedre din beveglighet.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Climbing the tree 2 sets x 1 min (each side)
  • Touching the toes from standing position 2 sets x 1 min
  • Lumbar rotation swiss ball 3 sets x 10 reps (each side)
  • Rockers 3 sets x 10 reps (each side)
  • Cross position roll over neck 4 sets x 10 rep

Pause: 1 minutt mellom hvert sett

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem