Bli veltrent - avansert #2

Bli veltrent - avansert #2

Om du vil bli skikkelig veltrent er det hard trening som gjelder. Med dette avanserte treningsprogrammet kommer du til å få en real utfordring.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «avansert»-nivået, som stiller høye krav til kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring fra trening tidligere.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Clock Lunges 3 set (each side)
  • One leg glute bridge bosu ball 3 sets x 15-20 reps (each side)
  • Plank with knee tuck 3 sets x 20 rep
  • Plyo push-ups 3 sets x 8-10 rep
  • Tuck jump 3 sets x 8-10 rep

Hvile 1-2 min mellom hvert sett

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem