Gå ned i vekt - avansert #2

Gå ned i vekt - avansert #2

Gå ned i vekt med våre treningsprogrammer for vektnedgang. Dette programmet passer for deg som vil oppnå raske resultater med hard trening og et sunt kosthold.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Avansert»-nivået, som stiller høye krav til kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring fra trening tidligere.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Squats with core rotation 1 set x 16 rep
  • High knee run 1 set x 30 sec
  • Bend over with pullover lift 1 set x 10 rep
  • Burpees with jump over low box 1 set x 10 rep
  • High Lunges to Box with side lift over head 1 set x 8 rep (each side)
  • Cross Trainer high tempo 5 min

Gjennomfør 3 runder med 30 sekunders hvile mellom rundene. Det er ingen hvile mellom øvelsene. 

For å lykkes med å gå ned i vekt er riktig kosthold av stor betydning. Les gjerne vår artikkel «Slik bør du spise for å gå ned i vekt» der du får all informasjonen du trenger for å lykkes med din vektnedgang.

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem