Gå ned i vekt - middels #2

Gå ned i vekt - middels #2

Gå ned i vekt med bruk av manualer. Sammen med sunn kost, vil dette programmet hjelpe deg med å gå ned i vekt.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Lunges back and forward R, L 1 set x 10 rep (each side)
  • Burpees without jumping 1 set x 10 rep
  • Around the world with clap 1 set x 10 rep
  • Lunges-squat-shoulder press with dumbells 1 set x 4 rep
  • 4 Renegade Row + 4 Squat 1 set x 4 rep
  • Pullover with Dumbbell 1 set x 10 rep

Gjennomfør 3 runder med 1-2 minutters hvile mellom hver fullført runde. Det er ingen hvile mellom de ulike øvelsene.

For å lykkes med å gå ned i vekt er riktig kosthold av stor betydning. Les gjerne vår artikkel «Slik bør du spise for å gå ned i vekt» der du får all informasjonen du trenger for å lykkes med din vektnedgang.

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem