Gå ned i vekt - middels #5

Gå ned i vekt - middels #5

Dette treningsprogrammet passer for deg som vil trene med strikk og egen kroppsvekt. Du øker din forbrenning og forbedrer din kondisjon, styrke, balanse og koordinasjon.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Dynamic lunges forward R + L + Squat jump 1 set x 6 rep
  • 20 sec High knee run + 10 sec Plank 1 set x 3 rep
  • Banded pull apart (high tempo) 1 set x 20 rep
  • Walking glute Activation 2 set x 10 sec (each side)
  • Burpees without jumping 1 set x 10 rep
  • Running intervals 4 sets x 60 sec run and 30 sec walk

Gjennomfør 3 runder med 1-2 minutter hvile mellom rundene. Det er ingen hvile mellom de ulike øvelsene.

For å lykkes med å gå ned i vekt er riktig kosthold av stor betydning. Les gjerne vår artikkel «Slik bør du spise for å gå ned i vekt» der du får all informasjonen du trenger for å lykkes med din vektnedgang.

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem