Gå ned i vekt - middels #7

Gå ned i vekt - middels #7

Treningsprogram for vektnedgang for deg som vil trene deg i form samtidig som du fokuserer på et sunt kosthold. Du tar i bruk egen kroppsvekt og et gummibånd og velger selv om du vil utføre programmet hjemme, i studio eller utendørs.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Dynamic lunges forward R + L+Squat jump 1 set x 10 rep
  • Mountain climber 1 set x 20 rep
  • V-leglift from flat position 1 set x 20 rep
  • Running in tempo 5 min
  • One arm high Row with Rubberband 1 set x 20 rep
  • Walking glute Activation 1 set x 20 sec (each side) 

Gjennomfør 3 runder med 1-2 minutter hvile mellom rundene. Det er ingen hvile mellom de ulike øvelsene.

For å lykkes med å gå ned i vekt er riktig kosthold av stor betydning. Les gjerne vår artikkel «Slik bør du spise for å gå ned i vekt» der du får all informasjonen du trenger for å lykkes med din vektnedgang.

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem