Gå ned i vekt - middels #8

Gå ned i vekt - middels #8

Gå ned i vekt med våre treningsprogrammer for vektnedgang. Programmet utføres i studio med bruk av egen kroppsvekt og treningsutstyr.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Dynamic lunges forward with "around the world" 1 set x 20 rep
  • Barbell circle: 1 Deadlift + 1 Clean with push press + 2 Squats + 1 Jump over Barbell 1 set x 6 rep
  • Crosstrainer intervals 4 sets x 30 sec high intensity and 15 sec low intensity
  • Crocodile push ups 1 set x 10 rep
  • Paddle-row with rubber band (high tempo) 1 set x 20 rep
  • Stand up 1 set x 10 rep

Gjennomfør 3 runder med 1-2 minutter hvile mellom rundene. Det er ingen hvile mellom de ulike øvelsene.

For å lykkes med å gå ned i vekt er riktig kosthold av stor betydning. Les gjerne vår artikkel «Slik bør du spise for å gå ned i vekt» der du får all informasjonen du trenger for å lykkes med din vektnedgang.

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem