Trening etter graviditet - avansert #2

Trening etter graviditet - avansert #2

Med dette treningsprogrammet utfordrer du kjernemuskulatur og kroppskontroll. I hver øvelse skal du holde spenningen i kjerne og bekkenbunn.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «avansert»-nivået, som stiller høye krav til kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring fra trening tidligere.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • High Row rings 4 sets x 4 - 6 rep
  • Sitting dumbbell shoulder press 4 sets x 4 - 6 rep
  • Single leg Box Squat 4 sets x 4 - 6 rep (each side)
  • One leg Deadlift with Barbell 4 sets x 4 - 6 rep (each side)
  • Dead bug 3 sets x 60 sec
  • Parallette burpees 3 sets x 60 sec

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem