Trening etter graviditet - middels #5

Trening etter graviditet - middels #5

Dette treningsprgrammet passer for deg som nylig har begynt å trene etter graviditet. Du trener opp styrke i hele kroppen og lærer deg å aktivere kjernemuskulaturen. I hver øvelse skal du holde spenningen i kjerne og bekkenbunn.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Air Squat 3 sets x 8 - 12 rep
  • Incline push up 3 sets x 8 - 12 rep
  • Single leg box Squat 3 sets x 8 - 12 rep (each side)
  • Bench hip Thrust 3 sets x 8 - 12 rep
  • Bird dog 3 sets x 60 sec
  • Stomach vaccum floor 3 sets x 30 sec

Hvil i 1 minutt mellom hvert sett

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem