Trening etter graviditet - middels #7

Trening etter graviditet - middels #7

Dette treningsprgrammet fokuserer på rygg, bryst, skuldre og kjernemuskulatur. Passer for deg som nylig har født barn. I hver øvelse holder du spenningen i kjernemuskulatur og bekkenbunn.

Vi har tre nivåer av programmene (nybegynner, middels og avansert) for at du skal finne noe som passer for deg. Nivåene er basert på kroppskontroll, bevegelighet, styrke og erfaring med trening. Dette er «Middels»-nivået, der du bør ha en viss erfaring med trening fra tidligere, ettersom øvelsen krever en viss kroppskontroll, bevegelighet og styrke.

TRENINGSPROGRAMMET:

  • Band pull-apart 3 sets x 8 - 12 rep
  • Band shoulder external rotation 3 sets x 8 - 12 rep
  • Dumbbell chest fly 3 sets x 8 - 12 rep
  • Sitting dumbbell shoulder press 3 sets x 8 - 12 rep
  • Ring Row 3 sets x 8 - 12 rep
  • Bent over barbell Row 3 sets x 8 - 12 rep

Pause: 1 minutt mellom hvert sett 

SATS er ikke ansvarlig for skader eller andre helsemessige konsekvenser som følge av informasjonen i disse treningsprogrammene. For din egen sikkerhet anbefaler vi at du konsulterer med en lege forut for oppstart av et treningsprogram, for å forsikre deg om at du er ved fullgod helse. Er du usikker på om du har riktig teknikk når du utfører en øvelse kan du ta kontakt med en av våre personlige trenere for å få veiledning.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem