Avslutte medlemskap

Du kan registrere din oppsigelse i lenken under:

Stoppdato kan tidligst være ut oppsigelsestiden (ut kommende måned). Har du bindingstid, kan medlemskapet først stoppes når denne utløper.

Du vil motta en oppsigelse på e-post når denne er registrert. Mottar du ikke en bekreftelse innen 14 dager etter at din oppsigelse er levert, må du ta kontakt med SATS.

Du har rett til å angre medlemsavtalen ved å gi skriftlig beskjed til SATS innen 14 dager etter inngåelse av medlemsavtalen. Dette gjelder kun dersom medlemskapet er inngått utenfor et SATS-senter, iht. angrerettsloven.

Du kan benytte deg av angreretten ved å sende en henvendelse til oss via vårt kontaktskjema (velg kategori Avslutte medlemskap) og skriv at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Utfylt angrerettskjema kan eventuelt leveres i resepsjonen i vårt senter.

 

Oppsigelsestiden er én (1) måned, regnet fra førstkommende månedsskifte.

Dette betyr at medlemskapet vil vare ut påfølgende måned etter at oppsigelsen er gitt til SATS. Sier du for eksempel opp i januar (uavhengig av dato), vil medlemskapet minimum løpe ut februar.

Vær oppmerksom på at medlemskapet vil løpe minst ut bindingstiden, dersom du har bindingstid.

Les også mer informasjon rundt dine oppsigelsesvilkår her:

imagen3oc9.png Generelle medlemsvilkår

Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!

For å re-aktivere og kansellere oppsigelsen av ditt medlemskap, send et svar i retur på bekreftelsen du mottok på e-post, eller ta kontakt under "Kontakt oss" nederst på denne siden, så skal vi hjelpe deg videre med treningen 💙

BINDINGSTID

Bindingstid betyr at du må betale minimum 12 månedlige medlemsavgifter før medlemskapet kan sies opp. Dette er noe du avtaler når du inngår medlemskapet. Dersom du sier opp etter at bindingstiden har utløpt, vil det være en oppsigelsestid.

Har du valgt et medlemskap uten binding, vil det fremdeles være en oppsigelsestid.

OPPSIGELSESTID

Oppsigelsestiden betyr at medlemskapet vil vare ut påfølgende måned etter at oppsigelsen er gitt til SATS. Sier du for eksempel opp i januar (uavhengig av dato), vil medlemskapet minimum løpe ut februar.

Det er kun under særskilte omstendigheter at bindingstiden kan brytes.

Binding kan brytes ved;

  • Langvarig sykdom som kan dokumenteres
  • Flytting til et sted mer enn 30 km unna et SATS senter. Dette mÃ¥ dokumenteres med enten flyttemelding fra Posten, skjermbilde fra Altinn eller adresseendring i Folkeregisteret
  • Soningsforhold som gÃ¥r ut over din bindingstid. Dokumentasjon kan sendes via fullmaktshaver.

Kun ved dokumentert sykdom kan oppsigelsestiden fjernes. Dokumentasjon kan for eksempel være et skriv fra legen eller annen behandler som sier at du ikke lenger er i stand til å benytte ditt medlemskap, og perioden må være lengre enn oppsigelsestiden.

Ved oppsigelse ved dokumentert sykdom vil medlemskapet stoppes med umiddelbar virkning og beløp som eventuelt er forhåndsbetalt vil bli tilbakebetalt.

Dette kan være årsaken til at du fremdeles blir fakturert:

  • Du har fremdeles bindingstid. Hvis du fremdeles har bindingstid, vil du fortesette å betale for medlemsavgiften din inntil denne utløper.
  • Du står som ansvarlig betaler for noen andre. Hvis du betaler for andre, vil du fortsette med dette så lenge betalingsavtalen gjelder eller inntil medlemskapet du betaler for sies opp.
  • Medlemmer som betaler for sitt medlemskap på etterskudd vil motta faktura/trekk også i sin oppsigelsesmåned.
  • Medlemmer som betaler på forskudd skal betale siste faktura måneden før medlemskapet avsluttes.
  • Har du PT klipp på avbetaling vil denne løpe inntil hele nedbetalingsplanen er fullført.
  • Ditt medlemskap er ikke avsluttet. Registrer din oppsigelse eller kontakt oss. Husk å sjekke at du har riktig e-post registrert på Mine innstillinger:
    image9vms.pngMine innstillinger

Alle SATS-sentrene i Norge har åpnet! 💙 Tren med oss inne, ute eller hjemme! Logg deg inn på siden eller appen vår og book treningen din allerede i dag!

Vi jobber for å gi deg et så raskt svar som mulig, og du får raskest svar ved å kontakte oss på chat. Ved kontakt på kontaktskjema ber vi om forståelse for lengre responstid (per nå ca. 14 dager) 💙 Du finner informasjon på de vanligste spørsmålene her: https://www.sats.no/kundeservice

Chat og telefon

Din betaling i juni

Har du spørsmål til din betaling i juni? Se her!

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

VÅRE ÅPNINGSTIDER CHAT

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt 

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

AVVIKENDE ÅPNINGSTIDER TELEFON

1-31. Juli
Man-fre
: 10:00-15:00
Lør-søn: Stengt