Bli medlem
Finn treningssenter
Medlemskap
  • Gruppetrening
    Book gruppetrening
    Gruppetimer
    Boot Camps
  • Online
    SATS Online
    Øvelser
  • Annet
    Personlig trener
    Studiotrening
    SATS Yoga
    Squash
  • Fysioterapi
    SATS app
    Barnepass
    Badstu
    SATS produkter
  • Våre medlemmer
    PT-historier
    Intervjuer
    Historier
  • Bedriftshelse
    Smarte arbeidsgivere
    Glade ansatte
  • Mat og helse
    Kost og ernæring
    Oppskrifter
  • Treningstips
    Styrketrening
    Motivasjon og mental trening
    Trening og menstruasjonssyklus
    Trening for gravide og etter fødsel
    Yoga og fleksibilitet
    Kondisjonstrening
    Gå ned i vekt
    Bli definert og veltrent
    Hjemmetrening
    Kom i gang med trening
    Fysioterapi
Kundeservice
Logg inn
Bli medlemLogg inn
  • Kundeservice
  • Medlemskap
  • Administrer medlemskap

Administrer medlemskap

Du kan enkelt finne informasjon om ditt medlemskap på Min side. Der finner du blant annet:

  • Hva slags medlemskap du har

  • Medlemskapsstatus

  • Muligheter for å administrere medlemskapet

Min side
Hvor finner jeg informasjon om mitt medlemskap?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side"

  • Oppgraderingen trer i kraft med en gang

    • Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling

  • Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden

    • Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars

Kontakt kundeservice for endring av:

  • Premium / All-inclusive medlemskap 

  • Forhåndsbetalt (Cash medlemskap)

  • Bedrift medlemskap (del spons eller full spons)

  • Betaler for andres medlemskap / blir betalt for

  • Registrere rabattavtaler

  • Endre senter

Min side
Hvordan endrer jeg medlemskapet mitt?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Vi jobber med å få en løsning hvor du kan gjøre dette selv. Foreløpig må du ta kontakt med oss på kundeservice, så endrer vi det for deg" 

Hvordan endrer jeg hjemsenteret mitt?
Sist oppdatert: 25.08.2023

For å registrere studentrabatt, må du kontakte oss. Legg ved bilde av gyldig studentbevis i henvendelsen din.

Obs: Vær oppmerksom på at du må vise til studentbevis hvert år.

Hvordan kan jeg legge til studentrabatten?
Sist oppdatert: 01.10.2023

Du kan registrere din bedriftsrabatt via Min side og trykk på "Legg til bedriftskode"

Obs: For å benytte bedriftsrabatt må du ha 12 måneder bindingstid. Dette gjelder kun om du har et medlemskap uten binding per i dag.

Hvordan kan jeg legge til bedriftsrabatt?
Sist oppdatert: 22.09.2023

For å overføre medlemskapet ditt til et annet land, ta kontakt med kundeservice i landet du har ditt nåværende medlemskap.

Du må registrere en oppsigelse på medlemskapet du har pr.dags dato. I henvendelsen til kundeservice oppgir du hvilket land det skal flyttes til, samt hvilket medlemskap du ønsker.

Obs: Har du binding på ditt medlemskap vil dette flyttes over.

Min side
Kundeservice Norge
Customer Care Sweden
Customer Care Denmark
Customer Care Finland
Hvordan kan jeg overføre medlemskap til et annet land?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Har du en bedriftsavtale der jobben din betaler deler av din avgift, kan du kontakte bedriftsavdelingen vår: bedriftsalg@sats.no

Ønsker du å legge til en rabatt kan du kontakte oss.

Endre medlemskapet til en bedriftsavtale
Sist oppdatert: 22.09.2023

Du kan fryse medlemskapet ditt via Min side. Du kan fryse 1-2 måneder uten dokumentasjon, mot en avgift på 79,- pr måned.

Kan du ikke trene grunnet helse eller førstegangstjenesten, kan du fryse uten gebyr mot dokumentasjon.

Har du et Cash medlemskap må du kontakte oss for å fryse ditt medlemskap. 

Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.

Registrer din frys her

Frysvilkår
Freeze terms (English)
Hvordan kan jeg fryse medlemskapet mitt?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side

Min side
Hvordan kan jeg stoppe frysing av medlemskap?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Du må logge inn på Min side for å avslutte medlemskapet ditt. Vær oppmerksom på at du ikke kan registrere oppsigelse av medlemskap om medlemskapet er fryst.

Medlemmer kan i visse situasjoner søke om å avslutte medlemskapet selv om bindingstiden ikke er utløpt. Les mer her

Gyldig dokumentasjon sendes inn til kundeservice

Min side
Hvordan kan jeg avslutte medlemskapet mitt?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!

Om du er innenfor oppsigelsestiden kan du enkelt angre oppsigelsen via denne lenken:

Angre oppsigelse

Om medlemskapet ditt er inaktivt kan du trykke på Bli medlem, og melde deg inn igjen.

Melder du deg inn igjen innen 30 dager etter medlemskapet er avsluttet, slipper du ny bindingstid og innmeldingsavgift.

Bli medlem
Hvordan kan jeg angre på oppsigelse av medlemskap?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Om det er særskilte omstendigheter som gjør at du ikke kan benytte deg av ditt medlemskap, kan du søke om å avslutte medlemskapet ditt innenfor bindingstiden.

Grunner kan være:

  • Flyttet et sted SATS ikke er (minst 30 km unna)

  • Sykdom/helsemessige årsaker

  • Utstasjonering via jobb/studie

Du må da kunne dokumentere at det foreligger særskilte uforutsette omstendigheter utenfor din kontroll som forhindrer deg i å bruke medlemskapet ditt.

Du kan lese våre vilkår for medlemskap her

Hvilke situasjoner kan jeg søke om å avslutte medlemskapet mitt innenfor bindingstiden?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Vil du benytte deg av frys du har inkludert i ditt medlemskap må du kontakte oss, så vil vi hjelpe deg med dette.

Husk å skrive hvilken periode du vil fryse.

Hvordan fryser jeg medlemskapet som Premium-medlem, eller på Platinum-nivå (SATS Rewards)?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Du kan se på Min side om du har bindingstid på ditt medlemskap, og når den eventuelt går ut.

Har jeg bindingstid på medlemskap?
Sist oppdatert: 22.09.2023

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Vår chat oppdateres akkurat nå, og derfor ikke tilgjengelig. Du kan fortsatt kontakte oss på telefon og via kontaktskjema

Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

You have not consented to functional cookies, which are required for live chat.
Vi svarer vanligvis innen 5 virkedager
Gå til kontaktskjema

Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Studiotrening
  • SATS Yoga
  • Squash

Inspirasjon

  • Våre medlemmer
  • Bedriftshelse
  • Mat og helse
  • Treningstips

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt kundeservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler
Copyright © SATS 2014 - 2023 • Slik håndterer vi cookies og personvern.