Har du fått et høyere beløp å betale?

Får man en regning med et høyere beløp enn normalt, kan pulsen stige akkurat som den gjør på en high intensity time, men uten godfølelsen. Vi ønsker at du skal finne hvilepulsen igjen, og derfor har vi samlet de vanligste årsakene:

Inflasjonsjustering

Fra 1. januar 2023 kan din pris på medlemskap ha blitt justert på bakgrunn av endringer av konsumprisindeksen. (jf. punkt 7.6.1 i våre medlemsvilkår.) Ditt nye beløp vil fremkomme på din månedsfaktura for januar.

Har du nylig endret medlemskapet ditt?

Om du har oppgradert medlemskapet ditt vil du bli fakturert for det nye medlemskapet fra dagen det ble endret, til ut kommende måned på første mulige faktura, og beløpet vil derfor være høyere enn normalt.

Har du stoppet frys av medlemskap tidligere enn det du søkte om?

Da vil du bli fakturert fra dagen du åpnet medlemskapet og ut kommende måned på første mulige faktura, og beløpet vil være høyere enn normalt. Dette betyr ikke at medlemsprisen din har gått opp.

Har du kjøpt en ny PT-pakke?

Hvis du kjøpt en ny PT-pakke før du har betalt ned delbetalingene på din forrige PT-pakke, vil du nå betale for to PT-pakker samtidig, og beløpet vil derfor være høyere enn normalt. Hvis du mottar faktura i posten, så kommer det et fakturagebyr på 49,-. For å unngå dette, sett opp en betalingsavtale med oss via «Min side» og «Mine betalingsmåter». Hvis ingen av de over stemmer kan du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.