Jeg har søkt om frys, men ikke fått svar?

Vi mottar mange fryssøknader som fører til at behandlingstiden periodevis kan bli noe lengre. Vi tar uansett utgangspunkt i datoen henvendelsen er sendt for å legge inn frysperioden.

Dersom du har betalt en medlemsavgift for en periode vi senere legger inn frys for, vil du få denne kreditert. Ikke la være å betale en medlemsavgift før du har fått en bekreftelse fra oss om at fryseperioden er innvilget. Da vil du motta purring. Overskytende betaling kommer deg automatisk til gode i det medlemskapet gjenåpnes.

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost (2 uker). Her på sats.no/medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på!

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt